Рівняються на Дрогобич: Туристично-інформаційний центр міста поділився досвідом із активом Городенківської громади
Впродовж трьох днів керівниця Туристично-інформаційного центру Дрогобича Ірина Марків ділилась досвідом в плані туристичного становлення та потенціалу міста із представниками туристичної сфери та старостами Городенківської громади.
Уся річ у тому, що в 2016 році в Дрогобичі для гостей та туристів міста свої двері відкрив Туристично інформаційний центр. Тут поступово розробили низку цікавих туристичних маршрутів, створено експонати музею під відкритим небом, місто має свою айдентику, слоган та логотип – як наслідок щорічно кількість відвідувачів та туристів збільшується. За словами Ірини Марків – в 2016 році, коли створювали ТІЦ кількість туристів в Дрогобичі на рік становила 6, 800 осіб. Станом на 2023 рік, попри війну і не просту ситуацію в країні, туристична відвідуваність міста зростає і становить кілька десятків тисяч осіб. Тільки офіційно за послугами ТІЦу цьогоріч звернулись 12 тис осіб.
Дрогобич має чим пишатися в плані туристичного розвитку та свого потенціалу. Оскільки ТІЦ міста широко співпрацює із місцевою владою, яка зрештою і підтримала наше створення в 2016 році, а також представниками малого, середнього бізнесу та громадою. Це й симбіоз співпраці і дає гарні результати – місто щороку стає більш привабливим та цікавішим для туристів, дивує своєю смачною кухнею, кавою, історичними місцями та надбаннями, – резюмує Ірина Марків.
За словами Ірини Марків – Городенківська громада, яка нещодавно виграла грант для написання та розроблення стратегії своєї громади – потребує підтримки Дрогобича. Оскільки місто Котермака має свою розроблену стратегію розвитку за якою не перший рік поспіль розвиває усі важливі галузі, в тому числі і туризм.
Городенківська громада також має свій багатий туристичний потенціал. Це і Дністровський каньйон (неймовірна локація для перезавантаження), Покутська вишивка, кераміка, народні танці, які притаманні цьому краю «Сербен» та «Падеспанець», величний костел, де були роботи Пінзеля, музей родини Шухевичів та багато іншого. Тому час пізнавати цікаві місця нашої України, обмінюватись досвідом та спільно пропагувати українське на увесь світ, – додає Ірина Марків.