Протягом 5-7 квітня працівники водоканалу знімають показники у споживачів, які тривалий час їх не подавали
На обліку КП “Дрогобичводоканал” 31 тис. споживачів з категорії “населення”. 40% цих споживачів нерегулярно подають показники, що спричиняє дисбаланс в обліку споживання послуг з водопостачання та водовідведення.
Подавати показники можна через контролера, шляхом SMS та Viber-повідомлень на номери: +380972814728, +380970898408, через “Комірку споживача” на сайті підприємства або ж через кол-центр: 0-800 -300-118.
У разі тривалого неподання показників водоканал має право облікувати споживання послуг за середньомісячними показниками протягом трьох місяців. Після цього, якщо споживач надалі не подає показники або не допускає працівників водоканалу для їх зняття, такий споживач буде переведений на розрахунок за нормативами споживання.
Протягом 5-7 квітня представники КП “Дрогобичводоканал” здійснюють зняття показників у споживачів, які тривалий час їх не подавали.
Просимо пам’ятати, що насамперед працівник КП “Дрогобичводоканал” має пред’явити номерне посвідчення з фотографією. Якщо ви сумніваєтеся, що до вас прийшов працівник водоканалу, просимо телефонувати у кол-центр: 0-800 -300-118.
КП “Дрогобичводоканал”