На 10 жовтня до нового водопроводу під’єдналася половина абонентів – 57 із 117.
Як ми уже інформували, новий вуличний водопровід на вул. Війтівська Гора будувала підрядна організація на замовлення департаменту міського господарства.
Відповідно до проєктно-кошторисної документації, було передбачено заміну вуличного водопроводу з відгалуженнями до споживачів. Підрядна організація провела врізку цих відгалужень до центрального вуличного водопроводу. Споживачам залишається з’єднати облаштовані відгалуження з будинковою системою водопроводу. Оскільки старий водопровід буде виведений з експлуатаії як аварійний, просимо споживачів, які ще не під’єдналися до нового водопроводу, зробити це найближчим часом.
Принагідно нагадуємо:
Споживачі мають самостійно провести роботи з під’єднання до вуличного водопроводу
Відгалуження від новозбудованого водопроводу до споживачів є частиною водопровідного вводу. Водопровідний ввід – це трубопровід від мережі виконавця комунальної послуги у місці приєднання з колодязем, патрубком і запірною арматурою до зовнішньої стіни будинку або межі території об’єкта. Тобто це ділянка трубопроводу від вуличного водопроводу до будинку. Відповідно до Правил користування системами централізованого водопостачання та водовідведення, водопровідні вводи не є на балансі водоканалу, а належать власникам будівлі.
Плата за воду та абонентська плата не включає монтажу приватних комунікацій, якими є водопровідні вводи
Тариф, за яким споживачі здійснюють плату за воду, включає витрати на ремонт та обслуговування комунальних мереж, що є на балансі водоканалу. Водопровідні вводи на балансі водоканалу не перебувають.
Абонентська плата не є платою за доставку води. Вона включає конкретний перелік витрат підприємства щодо обліку послуги та нарахування плати за неї . Раніше абонентська плата була включена в тариф, тепер – це окремий платіж, який має чітко визначене законодавством спрямування. До абонентської плати входять витрати на :
– заробітну плату працівникам служби збуту(абонентський відділ) та служби метрології;
– програмне забезпечення , юридичний супровід служби збуту;
– зняття та опрацювання показників засобів обліку води;
– здійснення нарахування за надані послуги;
– банківські послуги зі збору платежів;
– стягнення заборгованості ;
– роздрук та доставку квитанцій;
– ремонт, повірку, пломбування, розпломбування і заміну будинкових лічильників (за наявності).
Водоканал не має достатньої кількості людського ресурсу для виконання робіт поза межами виробничої діяльності. Основним завданням підприємства є забезпечення цілодобового водопостачання, ремонт та обслуговування комунальних мереж
Станом на вересень 2024 р. у КП «Дрогобичводоканал» мобілізовано 14 працівників з різних підрозділів. Якщо брати з розрахунку кількості осіб, що працюють у виробничих бригадах, то це кількість працівників трьох бригад. Тому підприємство не має жодної можливості виконувати роботи за додатковими договорами.
З огляду на це, просимо споживачів вул. Війтівська Гора у приватному порядку під’єднатися до новозбудованого водопроводу, залучаючи спеціалізовані сантехнічні організації.