Проект Стратегії розвитку креативної економіки громади напрацюють до кінця жовтня
Розвиток креативної економіки – один з напрямків роботи органу місцевого самоврядування.
У 2001 році британський письменник і медіаменеджер Джон Хокінс дав визначення терміну «креативна економіка» — це сукупність видів економічної діяльності, що базуються на знаннях, творчості, інтелекті, технологіях та інноваціях, які мають високий потенціал прибутковості та створення робочих місць.
Креативна економіка охоплює десятки індустрій, серед них: дизайн, кіно, архітектура, ІТ, а також наукові дослідження, освіта, мода, туризм.
У Дрогобицькій громаді підґрунтя для розвитку креативної економіки є. Тому на початку 2023 року фахівцями, відповідальними за розвиток громади, культури, економіки та цифровізації було ініційовано та проведено низку експертних круглих столів. Такі засідання провели за участю крафтовиків, митців, бібліотекарів, представників галузей культури та економіки, туризму. До дискусій долучалися як керівництво громади, так і представники місцевого самоврядування та депутати. Ініціативу напрацювання стратегії розвитку креативної економіки подали депутати фракції Народного Руху України у Дрогобицькій міській раді.
За підсумками проведених чотирьох експертних круглих столів, у міській раді відбулося засідання робочої групи за участю керівника КУ «Інститут міста Дрогобича» Володимира Кондзьолки, начальника управління культури та розвитку туризму Володимира Ханаса, начальника управління цифровізації, інформаційної політики та комунікацій Зеновія Кваснія, начальниці відділу туризму, промоції та креативних індустрій Ірини Партики, начальниці сектору роботи з громадськістю Ніни Федько, директора Дитячої художньої школи Ігоря Шимка, депутатів міської ради Ганни Іваночко та Романа Курчика.
Під час бесіди учасники зібрання визначили пріоритетні напрямки для формування Стратегії креативного розвитку громади: промоція крафтових виробників та їхньої продукції, розвиток туристичних локацій у громаді, надання підтримки та промоція муніципальних музичних колективів, трансформація бібліотек у центри цифрового розвитку, підтримка митців, облаштування простору для художників, напрацювання ідей щодо проведення локальних фестивалів.
Учасники робочої групи запланували напрацювати проект Стратегії до кінця жовтня та подати її на розгляд сесії у листопаді. Відтак заходи з реалізації Стратегії проводитимуть впродовж 2024-2027 років.