Про електронні ключі та електронні сервіси на “гарячій лінії” у Дрогобицькій ОДПІ

0:00 22 Серпня 2016

В Дрогобицькій ОДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” із завідувачем сектору інформаційних технологій Дрогобицької ОДПІ Олегом Степановичем Романом. Пропонуємо до уваги відповіді на запитання платників податків.

Чи можна у разі неотримання квитанції про прийняття податкової звітності в електронній формі надати її повторно на паперовому носії, і яка звітність буде вважатись прийнятою?

Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Податкову звітність з податку на додану вартість зобов’язані подавати в електронній формі всі платниками цього податку.

У разі неотримання квитанції про прийняття звітності у електронній формі, суб’єкти господарювання, що належать до малих підприємств, мають право, надати повторно на паперовому носії звітність до контролюючого органу. Великі та середні підприємства, такого права не мають, оскільки подають звітність тільки в електронній формі. Оригіналом податкової звітності, отриманої контролюючим органом, буде вважатись документ, який надійшов останнім до закінчення граничного терміну, встановленого законодавством для подання податкової звітності, за умови його правильності.

Які документи, необхідні для отримання послуг електронного цифрового підпису фізичною особою?

Для отримання електронного цифрового підпису необхідно подати:
1) заповнену та підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
2) копію паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчену підписом власника;
4) копію картки платника податків, засвідчену підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номера облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову.

У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД, він може бути представлений довіреною особою. У цьому випадку заявник надає нотаріально засвідчену довіреність, на здійснення процедури реєстрації заявника у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД та генерації ключів підписувача у АЦСК ІДД. Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

Які нові сервіси в електронному кабінеті платника?

Функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua) розширено для платників єдиного внеску. Тепер вони мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.
Крім цього, нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:
– податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
– податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);
– звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
– повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

Перейти до вмісту