Приймаємо перших переселенців: у Дрогобичі створили Гуманітарний Координаційний Центр
Відповідно до розпорядження міського голови Тараса Кучми у Дрогобицькій громаді створили централізований Гуманітарний Координаційний Центр. Очолив роботу Центру заступник міського голови Андрій Ковч.
Мета Гуманітарного Центру – координація зусиль органу місцевого самоврядування та мешканців громади, задля прийому та поселення тимчасово переміщених осіб, які переїжджають до нас з зони активних бойових дій.
До роботи Центру долучили активну молодь міста – представників Дрогобицької станиці Пласту та Молодіжного простору Дрогобича.
Станом на сьогоднішній день напрацьовано базу основних об’єктів, в яких є можливість розмістити переселенців. Її регулярно оновлюватимуть приміщеннями – з числа приватного житла, яке зголошуються безоплатно надати власники.
Окрім житла, готового для розміщення переселенців, затверджено ряд резервних приміщень – це будівлі кількох шкіл міста, в яких облаштують тимчасові пункти прийому осіб – допоки людям шукатимуть місце для проживання.
Також школи міста та вивільнене приміщення ЦНАПу будуть використовувати в якості складських приміщень, – тут зберігатимуть зібрані речі першої необхідності, запаси води та продуктів харчування.
«Наші партнери з Польщі передають фуру з гуманітарною допомогою для Дрогобицької громади. Ми вже працюємо над її доставкою» – розповів Андрій Ковч.
Окрім цього у громаді розпочалась активна робота зі збору речей першої необхідності, – продуктів харчування, засобів особистої гігієни.
Отож, якщо Ви чи Ваші рідні потребують житла для тимчасового розміщення у Дрогобицькій громаді – звертайтесь за тел. 067 25 70 523.
Якщо Ви можете долучитись та принести щось зі списку необхідних речей – телефонуйте попередньо за номерами 2-23-84 або 068 05 99 313.
Станом на сьогодні у Дрогобичі вже розмістили більше десятка осіб, які приїхали до нас зі столиці. Жінки з дітьми продовжують прибувати. Відповідно до останніх актуальних даних в дорозі до Дрогобича перебуває більше двох сотень переселенців з Херсонщини.