Посилюють безпеку: укриття закладів освіти Дрогобича та територіальної громади проінспектували
Не встигли розпочатися літні канікули, як заклади загальної середньої освіти Дрогобича та громади посилено готують до старту нового навчального року. Як поінформував 5 червня на щотижневій понеділковій нараді керівник відділу освіти Роман Грицай – під кінець минулого тижня було здійснено моніторинг усіх укриттів у школах Дрогобича та селах громади. Інспектування проводили з метою виявлення та усунення недоліків в укриттях, якщо такі наявні.
Як зазначив Роман Грицай – в ході перевірок виявили незначні порушення. Зокрема, дано доручення підсипати новим піском мішки у певних закладах освіти, якими закрито вікна на перших поверхах, а також і в укриттях. У школах територіальної громади, в деяких укриттях, рекомендовано прочистити витяжки, а також розчистити від непотрібних предметів входи/виходи.
Окрім цього як зазначив Роман Грицай – у ці дні пролунали останні шкільні дзвоники по навчальних закладах міста та територіальної громади – відтак при закладах загальної середньої освіти стартують мовні табори та розпочинається період екскурсій для учнів.
Цьогоріч випускниками 11 класів Дрогобича та територіальної громади є 658 школярів. Із них 17 учнів завершили навчання із срібними медалями, а 38 – із золотими. Що стосується випускників 9-их класів, то серед них навчання з відзнакою завершили 110 учнів.
Цьогорічний навчальний рік у Дрогобицькій громаді спільно із місцевими учнями, завершили 456 школярів із числа ВПО.
У закладі освіти Дрогобича зазначають – у 2023-2024 навчальному році перші класи гімназій та ліцеїв Дрогобича та Стебника повинні мати наповнюваність не менше 25 дітей. Відповідне рішення було прийняте на засіданні виконавчого комітету Дрогобицької міської ради. Це дозволить сформувати збалансовану освітню мережу, а заклади освіти матимуть змогу отримувати освітню субвенцію з державного бюджету.
Цьогоріч запис дітей проводиться шляхом електронної реєстрації через сервіс Е-школа. Запис дітей до 1 класу тривав до 31 травня включно, після чого відбудеться формування збалансованої мережі перших класів, яка дасть змогу провести пропорційний розподіл учнів для охоплення дітей якісними освітніми послугами.