Поради власникам лічильників води, – КП “Дрогобичводоканал”
Практичний досвід використання побутових лічильників води доводить свою доцільність та ефективність, оскільки саме вони дають можливість реальної економії коштів та оплати тільки за кількість фактично спожитої води. Тому споживачам варто один раз встановити якісний лічильник, ніж постійно переплачувати за спожиту воду.
Якщо у споживача виникли сумніви з приводу правильності показів лічильника, то рекомендуємо здійснити позачергову повірку. Бувають випадки, коли лічильник практично «стоїть». Це означає, що власник сплачує набагато менше, ніж використано води. І бувають непоодинокі випадки, коли, навпаки, власники лічильників переплачують, лічильник нараховує набагато більше, ніж використано води.
Часто трапляється, що лічильник протікає. Це дуже небезпечно, адже за 1 годину з такого лічильника може витекти 1500-2500 л води, що може призвести до затоплення.
Також необхідно звернути увагу на лічильник, якщо він почав «запотівати», це сигнал до того, що потрібно облаштувати вентиляцію чи обігрів приміщення, де встановлено лічильник.
Треба пам’ятати, якщо на лічильнику є тріщини, відсутні пломби або пошкоджений – він непридатний до експлуатації. У таких випадках просимо звертатися у водоканал за номерами: 0800-300-118, 097-33-147-33
КП “Дрогобичводоканал”