Поповнили матеріально-технічну базу та зустрілись із педколективом: Тарас Кучма відвідав Бистрицьку гімназію

15:44 26 Жовтня 2022

Днями ще один заклад освіти територіальної громади отримав оновлену матеріально-технічну базу — за пророблену роботу та постійний розвиток Бистрицька гімназія поповнилась трьома ноутбуками та комплектом спортивного інвентаря для занять фізичною культурою та спортом. В спортивний бокс входять футбольні і баскетбольні м’ячі, волейбольна сітка, жилетки для командної гри, шахи та інші речі спортивного спорядження.

Передали необхідний інвентар директору школи Петру Орищичу міський голова Дрогобича Тарас Кучма, начальник відділу освіти Віталій Вовків та староста села Олександра Семків.

Як запевнив Віталій Вовків – освітні установи міста давно потребували ноутбуків, тож акумулювавши кошти та за сприяння місцевого бюджету, відділ освіти цьогоріч закупив потрібну нову техніку.

Окрім цього, посадовці мали змогу поспілкуватись з педагогічним колективом Бистрицької Гімназії, обговорити стан справ у стінах освітнього закладу, перспективи та можливості розвитку навчальної установи. Говорили і про подальші плани щодо оновлення школи, відтак дійшли згоди, що першочергово в освітній установі облаштують спортивний майданчик та дитячу площадку. Також керівництво громади поділилось баченнями, що невдовзі Бистрицька гімназія отримає новий «Школярик», який був закуплений у співфінансуванні міста та області.

Попрацюйте над розвитком свого напрямку та унікальності, тим, чого не можуть дати гімназії міста. У вас прекрасні фахівці, природа, доглянута школа, у класах чисто та комфортно для навчання. Ви маєте голосно говорити про свої переваги і залучати якомога більше дітей. А ми будемо допомагати та спільно розвивати вашу Гімназію, — звернувся до педагогів Тарас Кучма.

Своєю чергою колектив Гімназії подякував керівництву громади за постійну підтримку та за надані ноутбуки і новий спортінвентар.

Посадовці також оглянули укриття та нещодавно відкритий дошкільний підрозділ, у якому навчається вже 15 дітей.

Перейти до вмісту