Пломбування квартирних лічильників після повірки відбувається відповідно до черги, – КП «Дрогобичводоканал»

Одним з основних завдань служби збуту КП «Дрогобичвоканал» є проведення пломбування квартирних лічильників після того, як споживачі здійснили їхню повірку. До цього процесу залучений основний склад служби, яка працює у посиленому режимі – інформують у КП «Дрогобичводоканал».
Там зазначають, що процес пломбування здійснюється відповідно до черги. Її за телефонними дзвінками споживачів формують фахівці колцентру водоканалу.
Якщо споживач подав заявку, в установі просять зберігати витримку і дочекатися дзвінка від представника водоканалу. Оскільки повірка набула масовості, то сьогодні вже сформовано певну чергу на пломбування. Якщо мешканці записалися у колцентрі, однак їм ще не зателефонували для узгодження часу пломбування – хвилюватися не слід. З такими абонентами обов’язково зв’яжуться.
Якщо повірка здійснена – споживачам не будуть нараховуватися додаткові нарахування – додають у водоканалі.
Представнику водоканалу при пломбуванні слід надати свідоцтво про метрологічну повірку (якщо лічильник пройшов повірку), довідку про непридатність лічильника( якщо лічильник не пройшов повірку), паспорт лічильника ( якщо встановлено новий лічильник).