Перехрестя вулиць Пилипа Орлика та Лесі Українки: Два роки без заторів з новою транспортною розв’язкою
Вже рівно два роки рух на перехресті вулиць Лесі Українки та Пилипа Орлика регулює система світлофорів. Світлофор на перехресті встановили у серпні 2018-го. Тоді на його будівництво витратили 537 тис. грн. Реалізували проєкт за кошти міського бюджету Дрогобича.
Збудували світлофорний об`єкт на цьому перехресті на вимогу самих містян. Водії та пішоходи нарікали на незручності при переході вулиць та звертались з приводу цього питання до керівництва міста. Також з цього питання було зареєстровано е-петицію. Відтак уже минуло два роки, як ситуацію з незручностями у русі на цьому перехресті вирішено.
Однак, у міській раді водіїв та пішоходів не просто почули задля вирішення проблеми на цьому перехресті, а пішли значно далі. На замовлення Депаратаменту міського господарства проектно-консалтингове бюро у сферах безпеки руху, міської мобільності та сталого розвитку «Urban Consulting Group» розробило План організації сталої мобільності в центральній частині Дрогобича.
Основне завдання реалізації плану — оптимізувати рух транспорту та облаштувати достатню кількість місць для паркування автомобілів.
Запровадження одностороннього руху, відведення ділянок під парковки, встановлення шлагбаумів — це ті напрацювання Плану, які вже впровадили і суттєво та позитивно вплинули на зміну руху як транспорту, так і пішоходів та велосипедистів. Однак це лише перший етап впровадження в дію Плану мобільності міста. Загалом реалізація Плану розрахована на декілька етапів, над якими продовжують працювати.
Основні пункти схем-плану мобільності Дрогобича:
– план охоплює кругову схему руху вулиць «П. Сагайдачного-Самбірська» — «В. Великого» — «Трускавецька» та всі внутрішні вулиці у цьому периметрі;
– у центральній частині міста буде облаштовано близько 800 паркомісць;
– паркомісця будуть платними;
вартість паркування буде різною в залежності він зони місця паркування: І зона — зона навколо площі Ринок; ІІ зона — зона центральної частини міста, ІІІ — віддалені від центру міста місця.
– для оплати за паркування встановлюватимуть спеціальні термінали iBox чи паркомати;
– розблокування вулиці Івана Франка для одностороннього руху транспорту з виїздом на вул. О. Нижанківського та облаштування паркомісць;
– встановлення трьох болардів або шлагбаумів при в`їзді у центральну частину міста;
– облаштування паркомісць на вулицях П. Орлика, А. Міцкевича, Січ. Стрільців, а також, можливо, окремий майданчик в районі автостанції №2;
– на вулиці В. Чорновола паркомісця не передбачають.