Оголошення про продаж на електронному аукціоні об‘єкту комунальної власності в м.Стебник

11:47 10 Листопада 2023

Інформаційне повідомлення про продаж на електронному аукціоні з умовами об‘єкту комунальної власності Дрогобицької міської територіальної громади 

КОД, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації в електронній торговій системі: RAS001-UA-20230201-47520 

 1.Інформація про об‘єкт приватизації.

Місцезнаходження об’єкту: м. Стебник, вул. Грушевського, 2.

Найменування об’єкту: нежитлове приміщення загальною площею 305,5 кв. м. Фотографічні зображення та технічна документація додаються.

Нежитлове приміщення, загальною площею 305,5 м. кв. Рік побудови 1963 р. Стіни-цегла, покрівля-рубероїд, перекриття-залізобетонне, підлога-бетон, дошка. Оздоблювальні роботи відсутні. Технічний стан об’єкта оцінки незадовільний. Інженерне забезпечення-електропостачання.

2.Інформація про електронний аукціон:

Спосіб проведення аукціону: аукціон з умовами.

Дата та час проведення аукціону: 23.11.2023 р.

Година, о котрій починається аукціон, встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 09-00 до 18-00 години дня.

Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні без умов, та в електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 16 годин 15 хвилин до 16 години 45 хвилин дня проведення електронного аукціону.

3.Інформація про умови продажу, згідно яких здійснюється приватизація нежитлового приміщення за адресою: м. Стебник, вул. Грушевського, 2, площею 305,5 м. кв.

Стартова ціна об’єкту для продажу на аукціоні: 1 886 500,00 грн. без ПДВ.

Розмір гарантійного внеску: 377 300,00 грн., без ПДВ.

Стартова ціна об’єкту для продажу на аукціоні із зниженням стартової ціни: 943 250,00 грн. без ПДВ.

Розмір гарантійного внеску: 188 650,00 грн, без ПДВ.

Стартова ціна об’єкту для продажу на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 943 250,00 грн. без ПДВ.

Розмір гарантійного внеску: 188 650,00  грн., без ПДВ.

Розмір реєстраційного внеску: 1340,00 грн.

Період між аукціоном з умовами та аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій 5 робочих днів від дати аукціону.

Крок аукціону на аукціоні: 18 865,00 грн.

Кількість кроків за методом покрокового зниження ціни 4 кроки.

Крок аукціону на аукціоні із зниженням стартової ціни та аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 9 432,50 грн.

Для участі в аукціоні з продажу об’єкта малої приватизації гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.

На фінальну суму нараховується ПДВ.

  1. Час імісце проведення огляду об’єкту комунальної власності.

Ознайомитися з об’єктом можна за місцем його розташування у робочі дні, попередньо узгодивши з представником управління майна громади виконавчих органів Дрогобицької міської ради Яцишин О. Є. за телефоном: 0988083267 з 10.00 до 17.00.

Організатор аукціону: Управління майна громади виконавчих органів Дрогобицької міської ради.

Адреса: 82100, м. Дрогобич, пл. Ринок, 1.

  1. Інформація про проведення розрахунку за придбаний об‘єкт:

Найменування банку та його реквізити для проведення розрахунку за придбаний об‘єкт:

р/р UA518201720355539004000178833 у ДКСУ у м. Києві,

МФО 820172, код ЄДРПОУ 44172846.

Найменування установи (банку, казначейства), її місцезнаходження та номери рахунків у національній та іноземній валюті, відкритих для внесення операторами електронних майданчиків реєстраційних внесків:

р/р UA278999980314060544000013931

МФО 899998, ЄДРПОУ 38008294, отримувач ГУК Львів/Дрогобицька тг/24060300, банк отримувача-Казначейство України.

Умова аукціону – Зобов’язати переможця аукціону, відшкодувати вартість виготовлення технічних паспортів на групу нежитлових приміщень, висновку щодо технічної можливості об’єднання об’єкта нерухомого майна у сумі 4 000,00 грн., 1 000,00 грн., 4 600,00 грн., 2 800,00 грн. та оплатити вартість експертної оцінки на нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: Львівська обл., м. Стебник, вул. Грушевського, М., будинок 2, площею 305,5 м. кв. у сумі 2867 грн.

  1. Перелік документів:

Фізичними та юридичними особами, які бажають взяти участь в електронному аукціоні, до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації подаються такі документи:

  • для потенційних покупців – юридичних осіб:
  1. Заява на участь в електронному аукціоні.
  2. Заява про те, що потенційний покупець відповідає вимогам ст.8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
  3. Заява про ознайомлення з об’єктом приватизації.
  4. Згода щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
  5. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  6. Для нерезидентів – документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження – Витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо, засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою.
  7. Довідка з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника. Подається за підписом уповноваженої особи, завірена печаткою особи. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності.
  8. Остання річна або квартальна фінансова звітність, разом з відміткою органу про отримання/реєстрацію.
  9. Завірена належним чином копія документу, що підтверджує повноваження керівника (протокол зборів співзасновників про обрання керівника, наказ на призначення керівника).
  10. Документ, що підтверджує особу (паспорт) уповноваженої особи, копія завірена належним чином.
  11. Платіжне доручення, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
  12. Платіжне доручення, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
  13. Довідка з банку про відкриття поточного рахунку.
  • для потенційних покупців – фізичних осіб:
  1. Документ, що підтверджує особу (паспорт), копія завірена належним чином
  2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду, копія завірена належним чином.
  3. Оригінал довідки з банку про відкритий поточний рахунок, з якого перераховані гарантійний та реєстраційний внески.
  4. Заява на участь в електронному аукціоні.
  5. Заява про те, що потенційний покупець відповідає вимогам ст.8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
  6. Заява про ознайомлення з об’єктом приватизації.
  7. Згода щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
  8. Копія документу, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
  9. Копія документу, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).

*Напис про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

Для Об’єкта приватизації, два аукціони з продажу якого будуть визнані такими, що не відбулися, у випадках, передбачених абзацом третім частини шостої статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», розмір гарантійного внеску встановлюється в розмірі, який є більшим:

  • 50 відсотків стартової ціни Об’єкта приватизації;
  • 30 розмірів мінімальних заробітних плат станом на 1 січня року, в якому оприлюднюється інформаційне повідомлення

7.Додаткова інформація:

Аукціон проводиться відповідно до ЗУ «Про приватизацію державного і комунального майна» та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 № 432 .

Посилання на перелік авторизованих майданчиків та їх рахунки, відкриті для оплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

Перейти до вмісту