Очільник громади нагадав комунальникам для чого функціонує е-сервіс «Відкрите місто»
Електронний сервіс «Відкрите місто» – ефективний інструмент громади з органом місцевого самоврядування. Завдяки е-сервісу мешканці можуть оперативно повідомляти про проблеми житлово-комунального характеру, про роботу громадського транспорту та інші. Перевагою у користуванні цим сервісом є те, що мешканці мають змогу відстежувати хід вирішення проблеми в режимі онлайн.
У Дрогобичі сервіс функціонує з 2016 року. Опісля утворення дрогобицької міської територіальної громади, дія сервісу поширена на всі населені пункти громади. За весь період дії сервісу мешканці надіслали близько п’яти тисяч звернень, з яких понад чотири тисячі – вирішено.
Впродовж останнього періоду мешканці, які подали звернення через е-сервіс, у соціальних мережах вказували на те, що деякі звернення не розглядаються.
Фахівцями Управління цифровізації, інформаційної політики та комунікацій проведено аналіз роботи сервісу. У підсумку виявлено низку обставин через які певні звернення не були розглянуті належним чином. Про це повідомлено безпосередніх виконавців.
Сьогодні, 4 серпня, під час щотижневої наради з керівниками комунальних підприємств очільник громади Тарас Кучма наголосив, що е-сервіс «Відкрите місто» – це платформа, яка дає змогу безпосередньо від мешканців отримувати інформацію про проблеми у громаді. Безперечно, що є звернення, які можна вирішити оперативно, а є й такі, які потребують часу, закладення бюджетних коштів, прийняття інженерних рішень. Однак, жодне звернення не може бути проігнороване. Проблема має бути або вирішеною, або заявник має отримати належне роз’яснення.
Нагадаємо, скористатися е-сервісом «Відкрите місто» можна за посиланням: https://drohobych-rada.gov.ua/smart-services/povidomyty-pro-zhytlovo-komunalnu-problemu-na-vidkryte-misto/