ОБГРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

12:46 1 Січня 2024

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710», постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами.

 Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі Невиключна ліцензія на право використання комп’ютерної програми центральної обробки даних для автоматизованого винесення постанов про накладення адміністративного стягнення у м. Дрогобич Львівської області (ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) зумовлена виконанням завдань та функцій, покладених відділ безпеки та контролю, контролю за паркуванням, для якісної роботи інспекторів та для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.

Програмне забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів впроваджується на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів», Кодексу України про адміністративні правопорушення, Закону України “Про дорожній рух” та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” для забезпечення технічної можливості реалізації функції автоматизації контролю за порушенням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованих в режимі фотозйомки та притягнення до адміністративної відповідальності за порушення у місті Дрогобич Львівської області

Замовник: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Код ЄДРПОУ: 05447349

Вид процедури: відкриті торги з особливостями.

Предмет закупівлі: Невиключна ліцензія на право використання комп’ютерної програми центральної обробки даних для автоматизованого винесення постанов про накладення адміністративного стягнення у м. Дрогобич Львівської області (ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-29-006320-a

Бюджет закупівлі становить: 288 000 грн. (двісті вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) Вартість сформована на підставі отриманих комерційних пропозицій.. Розмір бюджетного призначення визначено згідно рішення Дрогобицької міської ради «Про бюджет Дрогобицької міської територіальної громади  на 2024 рік» (зі змінами).

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

  1. Технічні вимоги на закупівлю послуг згідно коду Код ДК 021:2015- 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням” Невиключна ліцензія на право використання комп’ютерної програми центральної обробки даних для автоматизованого винесення постанов про накладення адміністративного стягнення у м. Дрогобич Львівської області
  2. Терміни, визначеннята абревіатура
Терміни Визначення
Автоматизована система контролю оплати паркування (АСКОП або Система) Програмно-технічний комплекс, що включає в себе усі програмні та технічні засоби, необхідні для реалізації функції контролю  за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у відповідності до чинного законодавства України.
Пакет даних про фотофіксацію порушення (доказова база) Сукупність даних про порушення правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів, яка формується за допомогою відповідного компоненту ПЗ автоматизації контролю та використовується для формування постанови про адміністративне правопорушення в сфері зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
ЗІС Зовнішня Інформаційна Система.
Користувач Уповноважена особа, яка має доступ до сервісів та/або модулів ПЗ автоматизації контролю з урахуванням розмежування прав доступу.
Компонент ПЗ автоматизації контролю Компонент програмного забезпечення, який реалізує певний набір функцій в рамках ПЗ автоматизації контролю.
Програмне забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів (ПЗ автоматизації контролю) Програмне забезпечення в рамках АСКОП, що забезпечує автоматизацію процесів, пов’язаних з контролем за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів та виявленням відповідних порушень, зафіксованих в режимі фотозйомки, та складається із ПЗ виявлення порушень та ПЗ формування постанов.
Обліковий запис користувача Сукупність відомостей, необхідних для ідентифікації користувача при підключенні до ПЗ автоматизації контролю, що включає інформацію для авторизації та обліку.
Реєстр Електронна база даних, що призначена для збирання, накопичення даних за заданими параметрами.
Програмне забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) (ПЗ виявлення порушень) Програмно-технічний комплекс, що забезпечує функціональні можливості виявлення та фотофіксації порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
Програмне забезпечення для центральної обробки даних (ПЗ формування постанов) Програмно-технічний комплекс, що забезпечує функціональні можливості обробки даних (доказових баз) для притягнення відповідальних осіб до адміністративної відповідальності в сфері безпеки дорожнього руху (зупинки, стоянки та паркування)
ТЗ Транспортний засіб
API ApplicationProgrammingInterface – прикладний програмний інтерфейс (інтерфейс програмування застосунків, інтерфейс прикладного програмування) – набір визначених методів для взаємодії різних модулів, компонентів тощо.
  1. Предмет та склад закупівлі

Предметом закупівлі є надання Виконавцем Замовнику послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням (Код ДК 021:2015 – 72260000-5), а саме – невиключних ліцензій на право використання програмного забезпечення для автоматизації контролю у м. Дрогобич у складі наступних компонентів ПЗ автоматизації контролю:

– Програмного забезпечення для центральної обробки даних у м. Дрогобич (ПЗ формування постанов) – 1 шт.

 

  1. Вимоги відповідності нормативним документам

Збір, обробка та зберігання даних в рамках ПЗ автоматизації контролю та захист усієї інформації має здійснюватися у відповідності до вимог існуючого законодавства України, в тому числі законодавства про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Відповідність ПЗ автоматизації контролю вимогам законодавства має бути належним чином підтверджено Виконавцем у складі тендерної пропозиції шляхом надання копій діючих атестатів та / або сертифікатів та / або експертних висновків, виданих державними профільними сертифікаційними органами чи установами на підтвердження придатності ПЗ автоматизації контролю для використання Замовником за призначенням в рамках діючого законодавства.

 

  1. Загальні відомості

Система, складовою якої є ПЗ автоматизації контролю, впроваджується на підставі Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів”, Закону України “Про дорожній рух”, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та інших нормативно-правових документів для забезпечення технічної можливості реалізації функції контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів та притягнення до адміністративної відповідальності за порушення правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів, зафіксованих в режимі фотозйомки (відеозапису).

ПЗ автоматизації контролю має бути однією зі складових Системи та разом з відповідним обладнанням (технічними засобами) має формувати набір функцій, які необхідні для створення єдиного інструменту для контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів у м. Дрогобич.

В рамках вищезазначеної Системи, а саме – в рамках ПЗ автоматизації контролю, реалізуються функції та механізми, необхідні для здійснення контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів із використанням режиму фотозйомки (відеозапису).

ПЗ автоматизації контролю, що складається із ПЗ виявлення порушень та ПЗ формування постанов, має забезпечити автоматизацію таких процесів:

  • Виявлення та фотофіксація порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
  • Контроль за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
  • Формування доказової бази для можливості формування постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
  • Збір, обробку та облік доказової бази для можливості її використання для складення постанов про накладення адміністративного стягнення.
  • Формування та складення постанов про накладення адміністративного стягнення із використанням доказових баз та автоматизованої технічної взаємодії із відповідними зовнішніми інформаційними системами, насамперед – державними реєстрами.
  • Взаємодію з зовнішніми інформаційними системами, необхідними для здійснення функції контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
  • Налаштування та керування реєстром користувачів.

 

  1. Вимоги до предмета закупівлі

Інфраструктура ПЗ автоматизації контролю має бути побудована таким чином, щоб її можна було змінювати та налаштовувати у відповідності до вимог Замовника.

6.1. Користувачі

ПЗ автоматизації контролю, як складову Системи, має бути побудовано з урахуванням необхідності розмежування прав доступу для різних користувачів.

В ПЗ автоматизації контролю має бути передбачено наступні типи користувачів:

  • Інспектори з паркування – посадові особи, які є співробітниками органів місцевого самоврядування та їх підрозділів, які відповідають за виявлення порушень зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів та за винесення постанов про накладення адміністративного стягнення у відповідності до вимог чинного законодавства України;

6.2. Вимоги до складових ПЗ автоматизації контролю

ПЗ автоматизації контролю має бути цілісним рішенням, яке має включати в себе наступні функціональні складові:

– Програмне забезпечення для автоматизації виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів в режимі фотозйомки (відеозапису) (ПЗ виявлення порушень);

– Програмне забезпечення для центральної обробки даних (ПЗ формування постанов).

6.2.1. Функціональні вимоги до ПЗ виявлення порушень

ПЗ виявлення порушень має забезпечувати можливість виявлення та фотофіксації порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів та формування відповідної доказової бази для кожного порушення.

ПЗ виявлення порушень має бути реалізовано з урахуванням клієнтської та серверної частин з відповідним розподілом функціональностей.

Клієнтська частина ПЗ виявлення порушень (веб-застосунок або мобільний додаток, що встановлюватиметься на відповідне обладнання – технічний засіб, характеристики якого наведені нижче) має забезпечити наступні можливості (не обмежуючись):

  • У випадку запровадження у місті платного паркування та відповідної автоматизованої системи для збору оплати за послуги із користування майданчиками для платного паркування в рамках АСКОП – можливість здійснення за реєстраційним номерним знаком транспортного засобу автоматизованих запитів до такої системи, в тому числі із задіянням відповідного серверного компоненту ПЗ виявлення порушень, для отримання інформації стосовно факту оплати послуг із користування майданчиками для платного паркування;
  • Вибір типу порушення:
    • Несплата за послуги з користування майданчиками для платного паркування (КУпАП ст. 152-1 ч.1);
    • Зупинка під знаком “Зупинка заборонена” (КУпАП ст. 122, ч.1);
    • Зупинка, де закриваються світлофори або дорожні знаки (КУпАП ст. 122, ч. 1);
    • Стоянка під знаками:
      • “Стоянку заборонено” (КУпАП ст. 122 ч.1);
      • “Стоянку заборонено в парні числа місяця” (КУпАП ст. 122 ч.1);
      • “Стоянку заборонено в непарні числа місяця” (КУпАП ст. 122 ч.1);
      • “Зона обмеженої стоянки” (КУпАП ст. 122 ч.1);
      • “Зупинку заборонено” (КУпАП ст. 122 ч.1);
    • Стоянка на тротуарах (КУпАП ст. 122, ч.1);
    • Стоянка ближче 50 м від залізничних переїздів (КУпАП ст. 122, ч.1);
    • Стоянка ближче 5 м від контейнерів (КУпАП ст. 122, ч.1);
    • Стоянка на газонах (КУпАП ст. 122, ч.1);
    • Зупинка на виділеній смузі для руху громадського маршрутного транспорту (КУпАП ст. 122, ч.3);
    • Постановка на проїзній частині у два чи більше рядів (КУпАП ст. 122, ч.3);
    • Зупинка та стоянка:
      • На залізничних переїздах (КУпАП ст. 122, ч.3);
      • На трамвайних коліях (КУпАП ст. 122, ч.3);
      • На естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними (КУпАП ст.122, ч. 3);
      • В тунелях (КУпАП ст. 122, ч.3);
      • На пішохідних переходах і ближче 10 м до них (КУпАП ст. 122, ч.3);
      • На перехрестях і ближче 10 м до них (КУпАП ст. 122, ч.3);
      • Ближче 3 м до суцільної лінії розмітки (КУпАП ст. 122, ч.3);
      • Ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів (КУпАП ст. 122, ч.3);
      • Ближче 10 м від місць виконання дорожніх робіт (КУпАП ст. 122, ч.3);
      • Ближче 10 м від виїздів (КУпАП ст. 122, ч.3);
      • У місцях, де неможливий зустрічний роз’їзд або об’їзд (КУпАП ст. 122, ч.3);
    • Розташування, що робить неможливим рух інших транспортних засобів або пішоходів (КУпАП ст. 122, ч.3);
    • Розташування на вело доріжці (КУпАП ст. 122, ч.3);
    • Перешкоджання роботі технологічного комунального транспорту (КУпАП ст. 122, ч.3);
    • Порушення схеми паркування (блокування проїзду по двох або більше смугах руху) (КУпАП ст. 122, ч.3).
  • Можливість автоматичної фотофіксації реєстраційних номерних знаків транспортного засобу та здійснення оглядових фотознімків;
  • Автоматичного визначення  дати, часу порушення, адреси місця порушення, просторових координат фотофіксації порушення.
  • Можливість здійснення оглядових фотознімків для тимчасового затримання транспортного засобу.
  • Автоматичного формування пакету даних (доказової бази) про фотофіксацію порушення у вигляді зображень (фото реєстраційних номерних знаків транспортного засобу та оглядові фото транспортного засобу із можливістю налаштування кількості фотознімків), із обов’язковою фіксацією та внесенням в пакет даних дати, часу, адреси та просторових координат місця фотофіксації порушення;
  • Можливість фотофіксації транспортних засобів в процесі евакуації (тимчасового затримання транспортного засобу);
  • Формування повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення правил зупинки, стоянки, паркування;
  • Забезпечення технічної взаємодії із обладнанням – портативним принтером для друку повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності;
  • Можливість перегляду здійснених фотофіксацій;
  • Можливість налаштування параметрів часу, відведеного для здійснення кожного фотознімку, періоду між автоматичним здійсненням фотознімків;
  • Можливість оновлення програмного забезпечення через існуючі канали зв’язку.
  • Сумісність ПЗ виявлення порушень із технічними засобами фотофіксації порушень  відповідно до специфікації для створення програмно-технічних комплексів Системи:
Конструктивне виконання У вигляді планшета вагою не більше 850 г.
Операційна система Android або аналоги
Дисплей Не менше 8 дюймів

 

Процесор Не гірше IntelAtom x5 або аналоги
Пам’ять Оперативна пам’ять: не менше 4 Gb.

Постійна пам’ять: не менше 128 Gb.

Мережеві з’єднання Підтримка WiFi 802.11(b/n/ac), BT 4.0, 3G/LTE, GPRS, GPS
Камери Основна камера не гірше 5МП
Живлення Із розрахунку не менше 8 годин автономної роботи

 

Серверна частина компоненту ПЗ виявлення порушень, яка має розміщуватися на технічних потужностях Виконавця та /або в хмарному середовищі із віддаленим доступом через спеціалізоване автоматизоване робоче місце, має забезпечити наступні можливості (не обмежуючись):

  • Автоматичного розпізнання реєстраційних номерних знаків транспортного засобу України, Польщі, Росії, Молдови, Румунії, Словаччини, Угорщини, Білорусі, Литви, Латвії, з можливістю додавання інших держав емітентів реєстраційних номерних знаків.
  • Отримання пакетів даних про фотофіксацію порушень від клієнтської складової компоненту.
  • Збереження та облік усіх пакетів даних про фотофіксацію порушень (доказових баз).
  • Збереження та облік даних про тимчасово затримані транспортні засоби.
  • Взаємодію із ПЗ формування постанов.
  • У випадку запровадження у місті платного паркування та відповідної автоматизованої системи для збору оплати за послуги із користування майданчиками для платного паркування в рамках АСКОП – можливість взаємодії з такою системою для отримання інформації стосовно факту оплати послуг із користування майданчиками для платного паркування.
  • Ведення реєстру та ролей користувачів, а також реалізацію розмежування прав доступу до даних та функціональних можливостей для кожного користувача.
  • Підтримку механізму реєстрації та авторизації користувачів із урахуванням розмежування прав доступу.
  • Збереження  даних облікових записів користувачів.
  • Взаємодію із відповідними зовнішніми інформаційними системами для забезпечення функціонування ПЗ автоматизації контролю за призначенням.
  • Забезпечення можливості передачі певного набору даних із доказової бази до порталу територіальної громади міста, на якому відповідальна особа може ознайомитися із зображеннями транспортного засобу в момент вчинення адміністративного правопорушення.
  • Ведення журналу подій.

Забезпечення доступу до даних та визначених функціональних можливостей серверної частини компоненту має забезпечуватися через спеціалізований портал адміністрування порушень із наступними функціональними можливостями (не обмежуючись):

  • Адміністрування доказової бази:
  • Управління переліком доказових баз: ознайомлення зі списком зафіксованих порушень, пошук зі списку за одним та більше параметром, а також за комбінацією параметрів (місце здійснення порушення (адреса), дата та час здійснення порушення, номер реєстраційного номерного знаку транспортного засобу, ПІБ інспектора, який виявив порушення тощо).
  • Перегляд кожного запису доказової бази без можливості редагування даних в записі: ПІБ інспектора, який виявив порушення, номер доказової бази, дата та час здійснення фотофіксації порушення, реєстраційний номер, модель та марка транспортного засобу, на якому здійснено порушення, стаття КУпАП, пункт ПДР тощо).
  • Вивантаження та друк записів доказової бази.
  • Управління записами евакуації (перегляд, завантаження, друк записів евакуації).
  • Перегляд даних із візуалізацією за параметрами в розрізі дня/тижня/місяця:
  • Кількість зафіксованих порушень;
  • Кількість сформованих доказових баз;
  • Кількість відхилених доказових баз;
  • Має бути реалізована можливість фільтрації та групування даних по даті та/або виду порушення та/або користувачу, який виявив порушення.
  • Доступ до реєстру користувачів та їх облікових даних із урахуванням розмежування прав доступу.
  • Доступ до гнучких звітів із можливістю експорту даних у різних форматах, наприклад: CSV, MSExcel, Adobe PDF.
  • Має бути забезпечена сумісність:
    • з операційними системами: Windows, Mac OS;
    • з передостанніми версіями браузерів на період надання ліцензій на користування програмним забезпеченням, у тому числі мобільними: Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari.
  • Доступ до реєстру користувачів та їх облікових даних із урахуванням розмежування прав доступу.
  • Доступ до журналу подій.

 

6.2.2. Вимоги до ПЗ формування постанов

ПЗ формування постанов має забезпечувати можливість автоматизації винесення постанов про накладення адміністративного стягнення із використанням відповідних доказових баз, створених в рамках функціонування ПЗ виявлення порушень, та автоматизованого внесення таких постанов до Реєстру адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху.

ПЗ формування постанов має бути реалізовано з урахуванням клієнтської та серверної частин з відповідним розподілом функціональностей, серверна частина має розміщуватися на потужностях Виконавця та / або в хмарному середовищі із віддаленим доступом.

ПЗ формування постанов має забезпечити наступні можливості (не обмежуючись):

  • Створення та направлення авторизованим користувачем запиту в електронній формі до Єдиного державного реєстру транспортних засобів МВС України, а також у разі необхідності – до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з метою встановлення відповідальної особи, зазначеної у частині першій статті 142КУпАП, у відповідності до норм статті 2791 КУпАП.
  • Складання постанови про накладення адміністративного стягнення за допомогою доказової бази, отриманої від компоненту ПЗ виявлення порушень.
  • Внесення авторизованими користувачами до Реєстру адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху інформації про зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису) порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, а також про винесені постанови про накладення адміністративного стягнення за вчинення такого правопорушення, у відповідності до норм статті 2791КУпАП, в автоматичному режимі шляхом технічної взаємодії з вказаним реєстром.
  • Ведення реєстру та ролей користувачів, а також реалізацію розмежування прав доступу до даних та функціональних можливостей для кожного користувача.
  • Підтримку механізму реєстрації та авторизації користувачів (забезпечення процедури ідентифікації та автентифікації користувачів, в тому числі за допомогою електронно-цифрового підпису тощо) із урахуванням розмежування прав доступу.
  • Збереження  даних облікових записів користувачів.
  • Взаємодію із відповідними зовнішніми інформаційними системами, насамперед із Єдиним державним реєстром транспортних засобів МВС України та Реєстром адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху.
  • Можливість розширення переліку ЗІС для організації технічної взаємодії, насамперед для отримання даних щодо оплачених / неоплачених / оскаржених штрафів / постанов про накладення адміністративного стягнення.
  • Ведення журналу подій.

Забезпечення доступу до даних та визначених функціональних можливостей серверної частини компоненту має забезпечуватися через спеціалізоване автоматизоване робоче місце – портал формування постанов із наступними функціональними можливостями (не обмежуючись):

  • Формування постанов із використанням функцій автоматизованих запитів до відповідних зовнішніх інформаційних систем (реєстрів).
  • Друк постанов про накладення адміністративного стягнення.
  • Доступ до реєстру користувачів ПЗ формування постанов та їх облікових даних із урахуванням розмежування прав доступу.
  • Доступ до журналу подій.

 

6.3. Загальні технічні вимоги

6.3.1. Технічні вимоги в цілому

ПЗ автоматизації контролю повинно мати архітектуру, побудовану на сучасних технологіях зберігання, обробки, аналізу даних та доступу до них.

ПЗ автоматизації контролю повинно представляти собою комплекс інформаційних, програмних, технічних та інших необхідних засобів, що забезпечують збір, обробку, зберігання, надання даних авторизованим користувачам із урахуванням вимог чинного законодавства України.

Виконавець може запропонувати власну архітектуру, але з обов’язковим урахуванням наявності викладених в технічній специфікації технічних вимог до складових та функцій ПЗ автоматизації контролю.

Програмне та технічне рішення має забезпечувати роботу уповноважених осіб / авторизованих користувачів, які фізично розташовані в територіально розподілених підрозділах.

Повинно бути реалізоване централізоване управління, налаштування, контроль функціонування та оновлення ПЗ автоматизації контролю та його складових.

6.3.2. Вимоги до експлуатації

ПЗ автоматизації контролю у складі Системи має забезпечити:

  • Підтримку доступу до складових ПЗ автоматизації контролю для кількості користувачів згідно з п. 2 цих Технічних вимог.
  • Обробку та збереження не менше ніж 500 000 пакетів даних (доказових баз) про зафіксовані порушення на рік.
  • Можливість збереження даних з глибиною не менше 3 років (в будь-якому випадку не менше, ніж протягом терміну дії договору).
  • Здатність до горизонтального масштабування в режимі реального часу без зупинки надання сервісів користувачам ПЗ автоматизації контролю.
  • Забезпечення доступності ПЗ автоматизації контролю в рамках Системи не менше, ніж 99,9% без урахування часу планових відключень та недоступності основних та резервних серверних потужностей.

6.3.3. Вимоги до надійності

ПЗ автоматизації контролю має відноситися до відновлюваних об’єктів загального призначення багаторазового циклічного застосування з можливістю обслуговування.

Надійність ПЗ автоматизації контролю має визначатися рівнем безвідмовності в роботі та здатністю до відновлення працездатності після відмови/збоїв в роботі.

За відмову/збій в роботі ПЗ автоматизації контролю приймається неотримання користувачем відповіді на запит протягом часу, що перевищує 5 хвилин, без урахування часу передачі інформації мережею.

6.3.4. Вимоги до інформаційної безпеки – вимоги до журналу подій

Має бути забезпечено збереження наступних значень для кожної події у журналу подій:

  • Унікальний порядковий номер події;
  • Дата та час події;
  • Найменування події;
  • Ідентифікатор події.

Необхідно забезпечити недоступність до зміни подій у журналі для усіх користувачів. Необхідно забезпечити доступність функції очищення записів тільки для визначених користувачів. Функція очищення журналу подій має автоматично супроводжуватись обов’язковим записом даної події в журналі подій.

Внесенню до журналу подій підлягають:

  • Усі події користувачів;
  • Дані щодо усіх помилок, що сталися;
Перейти до вмісту