Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обгрунтування технічних та якісних характеристик канцтоварів
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань:
Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради Львівської області ;
82100,Львівська область, Дрогобицький район, м.Дрогобич, площа Ринок,1; код ЄДРПОУ 26307196
Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Канцелярське приладдя (ДК 021-2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)
за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Мета закупівлі: для забезпечення потреб працівників виконавчого комітету Дрогобицької міської ради.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
пл. Ринок,1, м. Дрогобич, Львівська обл., 82100
Процедура закупівлі: Запит ціни пропозиції у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції від 10.09.2022 р. зі змінами (далі – Закон) та Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) зі змінами. Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
№
п/п |
Найменування товару | Од. виміру
|
Кількість |
1 | Органайзери метал, чорний | шт | 10 |
2 | Клейка стрічка канцелярська, 48 мм | шт | 10 |
3 | Клейка стрічка канцелярська, 12 мм | шт | 10 |
4 | Степлери на скоби № 24, металевий, не менше 20 листів | шт | 10 |
5 | Скріпки канцелярські 33 мм, 100 штук в пачці | пач | 100 |
6 | Скоби для степлера №10, 1000 штук в пачці | пач | 30 |
7 | Скоби №24/6, 1000 штук в пачці | пач | 150 |
8 | Лотки для паперів горизонтальні, метал, чорний | шт | 2 |
9 | Лотки для паперів вертикальні, метал, чорний | шт | 3 |
10 | Ручки кулькові (гелева ВOSS 1.0мм) | шт | 100 |
11 | Ручки кулькові (масляна, 0.7 мм) | шт | 100 |
12 | Файли для документів | шт | 1900 |
13 | Антистеплери, 24/6 | шт | 10 |
14 | Діркопробивачі, метал не менше 20 листів | шт | 5 |
15 | Конверти поштові C6 (114×162 мм) | шт | 1100 |
16 | Конверти поштові DL (110×220 мм) | шт | 1000 |
17 | Конверти поштові C5 (162х229 мм) | шт | 900 |
18 | Конверти поштові C4 (229х324 мм) | шт | 350 |
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2025 рік, по КЕКВ 2210, з урахуванням фактичної потреби в канцелярському обладнанні.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 24200,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованjuj sycnhevtyne BI Prozorro, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо);
2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель “Prozorro”.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.