ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі

10:37 12 Березня 2024

ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ

для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради, код ЄДРПОУ 26307196, пл. Ринок 1, м. Дрогобич, Львівська область, 82100.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: бензин А-95 «Код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти».
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:UA-2024-02-22-000737-a.
Розмір бюджетного призначення: 598500,00грн згідно з затвердженими кошторисними призначеннями.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;
Замовником була оголошена процедура відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: бензин А-95 «Код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» з очікуваною вартістю 598500,00 грн з ПДВ. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель 01.03.2024 року внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Таким чином наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до пункту 13 Особливостей.
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації до відміненої закупівлі.
Сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, що була зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, з метою задоволення потреби в закупівлі товару: бензин А-95 «Код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти», замовник укладає договір на суму 594300,00 грн. з ПДВ з приватним підприємством “ОККО-СЕРВІС”, без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.

Перейти до вмісту