Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного фінансування, очікуваної вартості предмета закупівлі.

16:07 2 Червня 2023

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного фінансування, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик канцтоварів

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань:

Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради Львівської області  ;

82100,Львівська область, Дрогобицький район, м.Дрогобич, площа Ринок,1 , код ЄДРПОУ  26307196

Назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)»

 Мета закупівлі: для забезпечення потреб працівників виконавчого комітету Дрогобицької міської ради.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:

пл. Ринок,1, м. Дрогобич, Львівська обл., 82100

Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями  у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції від 10.09.2022 р. зі змінами (далі – Закон) та Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) зі змінами. Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

№п/п Найменування товару Од. виміру

 

Кількість
1. Скріпки 33 мм, 100 шт. в пач. пач 70
2. Скоби № 24/6, 1000 шт. в пач. пач 70
3. Скоби № 10, 1000 шт. в пач. пач 20
4. Файли А4 4 мкм прозорий уп 10
5. Степлер на скобу № 24, металевий, не менше 20 листів шт 8
6. Дирокол, металевий не менше 20 листів шт 8
7. Біндер 51 мм (по 12 шт) пач 4
8. Ручка (чорна гелева) BOSS (Товщина лінії – 1 мм, прогумований пластиковий корпус) шт 50
9. Сегрегатори А4 7 см (металева окантовка, різного кольору) шт 20
10. Скотч 48 мм* 300м шт 40
11. Олівець простий шт 50

 

12. Ручка (чорна  масляна) шт 50
13. Органайзер настільний для керівника

Характеристики:

Тип –  офісні

Конструкція підставки –  пенал-вертушка

Кількість в упаковці – 16 шт

Колір корпусу – чорний

Настільний набір включає 16 предметів:

Ручка (2 шт)

Олівець (2 шт)

Ножиці

Степлер

Дестеплер

Скоби

Скріпки

Ніж канцелярський

Лінійка

Точилка

Гумка для стирання

Кнопки-гвоздики

Папір для нотаток

Диспенсер для скотча

шт  

4

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік, по КЕКВ 2210, з урахуванням фактичної потреби в канцелярському обладнанні.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 15478,00грн.  грн з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:

1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;

2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;

3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).

Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель “Prozorro”.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

Перейти до вмісту