Навчальному процесу бути: навчальні заклади Дрогобича та територіальної громади продовжують забезпечувати генераторами

10:34 25 Листопада 2022

За ініціативи Дрогобицької міської ради відділ освіти продовжує забезпечувати навчальні заклади Дрогобича та територіальної громади генераторами. Оскільки саме він них в умовах тотальних відключень електроенергії по всій країні, залежить навчальний процес в гімназіях та ліцеях, а також підтримання належного теплового режиму в класних кімнатах.

Як повідомив керівник відділу освіти Віталій Вовків від міст побратимів та численних міжнародних фундацій, із погіршенням енергетичної ситуації в країні, у місто Котермака надходять гуманітарні вантажі із генераторами.

Партію генераторів цими днями у Дрогобич скерував польський Битом, а також і доброчинці із Франції.

Процес розподілу генераторів інтенсивно триває. Найперше ми забезпечуємо ними школи віддалені від міста, а також ті навчальні установи, які найчастіше потерпають без електрики. Оскільки ми добре розуміємо, що без додаткових джерел енергії освітні заклади не зможуть забезпечити повноцінний навчальний процес для школярів, – підкреслює Віталій Вовків.

За словами Віталія Вовківа – 2 генератори із Битома уже передали в школи населених пунктів Дережичі та Снятинку. Один генератор отримав 24 садочок у Дрогобичі. Також 2 генератори скерували в Гімназію №17 та Дрогобицький науковий ліцей імені Б. Лепкого.

Відтак 7 генераторів 24 листопада передали в освітні установи сіл Болехівці, Нижні Гаї, Бистриця, Долішній Лужок, Михайлевичі та ЗДО №12 (Дрогобич), а також БНТТУ (Дрогобич).

Партію генераторів Дрогобич отримав і від благочинців з міста Шербур (Франція). Генератори за словами головного освітянина міста передадуть Ліцею№3, що у Дрогобичі, а також навчальним закладам Нагуєвич, Лішні, Рихтич, Добрівлян.

По мірі надходження генераторів від міжнародних фундацій та меценатів їх і надалі розприділятимуть по освітніх установах міста та територіальної громади таким чином, щоб усіх охопити додатковими джерелами живлення.

Перейти до вмісту