На запитання громадян щодо переваг використання електронних сервісів ДПС України відповідав під час сеансу телефонного зв’язку “Гаряча лінія” начальник Дрогобицької ДПІ ГУ ДПС у Львівській області Руслан Корж

15:02 29 Вересня 2022

Сьогодні під час телефонного зв’язку «гаряча лінія» на запитання платників податків та громадян відповідав начальник Дрогобицької ДПІ Руслан КОРЖ. Тема сеансу телефонного зв’язку “Гаряча лінія” – «Електронні сервіси ДПС України – на допомогу платникам податків». Надаємо найактуальнішу підбірку запитань – відповідей.

Як почати користуватися «Електронним кабінетом» платника податків?

Кабінет – це приватна фіскальна інформація по підприємству/підприємцеві, доступ до якої суворо регламентовано, тобто обмежено. Зайти до кабінету може тільки володар електронно-цифрового підпису (ЕЦП) підприємства/підприємця, громадянина.

Тому для початку роботи вам необхідно оформити ЕЦП. Зробити це можна:
у АЦСК ДФС, при цьому ключ буде виданий безплатно;
«Приват24», якщо у вас є рахунок або карта. Послуга відносно недорога. Безпосередньо за ключ ви не платите, це включено в банківське обслуговування;
комерційній організації, яка має право видавати ключі. Послуга платна.

Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.

Які переваги Електронного кабінету для платника податків та які функції він виконує?

Електронний кабінет працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення (обов’язкова лише наявність Інтернету).

Сервіс надає можливість переглянути інформацію, яка збирається, використовується та формується податковою службою в процесі обліку платників податків та адміністрування податків, зборів, єдиного внеску, здійсненням податкового контролю.
Завдяки сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи:
запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками податків окремих податків, податкову звітність,
отримати довідку про стан розрахунків з бюджетом, ознайомитися зі змінами до нормативних документів щодо руху коштів на єдиному рахунку тощо.

Чи можна заяву на отримання ліцензії подати через Електронний кабінет?

Підпунктом 17.1.13 п. 17.1 ст. 17 Податкового кодексу України передбачено, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет, якщо інше не встановлено ПКУ.

Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист, який містить заяву та документи необхідні для отримання ліцензії на право виробництва, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пального, зберігання пального, крім ліцензії на оптову торгівлю пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним, роздрібну торгівлю пальним, зберігання пального з метою подальшої його реалізації іншим споживачам.

Дрогобицький сектор організації роботи
організаційно-розпорядчого управління

Головного управління ДПС у Львівській області

 

Перейти до вмісту