МРЦЗ: Візуалізація мети, до якої можна наблизитися сьогодні

0:00 22 Листопада 2016

Для того щоб підвищити ефективність процесу рекрутингу на ринку праці сьогодні потрібно використовувати актуальні та інноваційні способи добору персоналу та пошуку роботи – відеовакансії та відеорезюме. Саме відеорекрумент дозволить наблизитися до мети: роботодавцям підібрати персонал, а безробітним швидше знати роботу.

Тому традиційно пошук роботи розпочинають із написання та відправки резюме роботодавцю. Відеорезюме – короткий відеоролик у цифровому форматі, зручний для відправки, зі стислою, але вичерпною розповіддю про кандидата. Так, відеорезюме допоможе роботодавцю визначитися з вибором персоналу ще на етапі ознайомлення з таким резюме, а потенційному працівнику підвищити свої шанси на ринку праці. За даними сайту з працевлаштування job.ua лише 5% пошукачів роботи використовує відеорезюме. Якщо презентувати себе саме таким способом, це вже на початку дає преференції пошукачу та дозволяє йому вирізнитися з-поміж великої кількості кандидатів на вакансію. Відеорезюме містить біографічні відомості, відомості про освіту, кар’єру, особисті якості претендента, економить час роботодавця, корисне для людей з невеликим досвідом роботи, привертає увагу роботодавця та запам’ятовується йому. Перегляд відеорезюме дає можливість службі персоналу проводити первинний відбір кандидатів, дивлячись їхні самопрезентації, оцінюючи таким чином вміння та навички в спілкування та професійну кваліфікацію. Якщо до вподоби посада та компанія, то обов’язково варто знайти час та скласти відеорезюме, адже це справді підвищує вірогідність запрошення на співбесіду. Фахівці Дрогобицького міськрайонного центру зайнятості допомагають клієнтам служби у створенні відеорезюме, розміщенні його у мережі Інтернет на відео-сервісі YouTube та поширюють його серед роботодавців для вирішення питання працевлаштування. На сьогодні 75 відеорезюме безробітних Дрогобицького МРЦЗ розміщені в Інтернеті. Це переважно вчителі, економісти, бухгалтери, юристи, техніки-програмісти, менеджери із збуту та постачання, продавці, багато фахівців банківської сфери та медичної галузі. Вже 27 відеорезюме надіслано до 41 роботодавця, в результаті чого 2 особи працевлаштовано – юриста та сестру медичну.

Триває також робота по створенню відеовакансій, що дає можливість роботодавцю сказати про себе. Відеовакансія – презентаційний ролик, що розповідає про компанію та вимоги до кандидата. Відеовакансії можуть бути дієвим інструментом, щоби звернути увагу на компанію в соціальних мережах, ресурсі Youtube та інших публічних ресурсах.

Одна з переваг цього методу – візуалізація. Кожен претендент на вакансію має можливість не просто ознайомитися зі стандартним текстом та переліком вимогдо вакансії, але відчути внутрішній клімат компанії, познайомитися з керівником та потенційними колегами. Усе це дозволить кандидату зробити попередній висновок та бути більш підготовленим до співбесіди. Наприклад у Дрогобицькому МРЦЗ створено відеовакансію для приватного підприємця Сергія Костіва, котрий шукає лікаря ветеринарної медицини у зоопарк «Лімпопо». Ця вакансія також розміщена у мережі Інтернет на відео-сервісі YouTube для ознайомлення з вимогами та умовами праці зацікавлених пошукачів роботи.

Застосування відеоресурсів для оформлення резюме, популяризації роботодавців , повідомлення кандидатів про вакансії дозволить оптимізувати й зробити процес пошуку роботи та підбору персоналу більш неформальним та мобільним.

Іванна Кушнір – заступник начальника
відділу активної підтримки безробітних
Дрогобицького МРЦЗ

Перейти до вмісту