Місяць реалізації проекту «Відкрите місто Дрогобич». Перші результати
Місяць тому у Дрогобичі стартував проект “Відкрите місто”. На презентації проекту міський голова Тарас Кучма наголосив, що цей ресурс має структуризувати проблеми міста на єдиній платформі, активізувати громаду та, звичайно, публічно висвітлювати роботу служб міста.
Сьогодні на оперативній нараді головний спеціаліст прес-служби Зеновій Квасній та позаштатний радник міського голови з інформаційно-комунікаційних систем Станіслав Гайдер, які є відповідальними за реалізацію сервісу “Відкрите місто”, прозвітували за перший місяць роботи проекту. Відтак на нараді було продемонстровано презентаційний звіт, за допомогою мультимедійного екрану, та ще раз показано як працює сервіс, як подавати проблеми та хід їх виконання.
За підсумками місячної реалізації проекту, користувачами було додано 47 проблем, з них: 17 уже закрито, тобто вирішено; 30 — на виконанні; усі повідомлення розглянуто. Найчастіше громадяни звертаються з питаннями поганого дорожнього покриття, несправності освітлення, відкритих каналізаційних люків, відсутності благоустрою, підтоплення проїжджої частини, сміття на прибудинковій території та ін. Подані дві пропозиції щодо проблемних ділянок, відправлено на фінансування у 2017 році. Кожне повідомлення, яке надходить від громадян розглядається упродовж одного-двох робочих днів. Деякі питання вирішуються одразу. Однак є й такі, які потребують чимало часу та зусиль для їх вирішення. Безумовно, що проблеми у місті накопичувалися роками, а з плином часу їх стає ще більше.
Нині ж реалізація проекту «Відкрите місто» у Дрогобичі підпадає під критику деяких політичних чи громадських діячів, однак активність громадян засвідчує те, що проект є дієвим і поступово, завдяки його функціоналу вдається вирішувати ті проблеми, які турбують дрогобичан.
Якщо ж підсумувати, то великою перевагою для мешканців міста є те, що завдяки цьому проекту вони отримали ще один важіль впливу та контролю міської влади.
«Ми демонструємо свою відкритість та дієвість не на словах, а на діях. Ми розуміємо усі супротиви чи підозри, які виникають у деяких осіб. Однак щодення рутина — доказ того, що ми націлені на результат — місто для людей, яке прибране, доглянуте, відновлене. Електронні сервіси — це нова додаткова можливість діалогу з громадою та системного контролю роботи служб міста. Безумовно, що не завжди всі питання вирішуються одразу, але саме такі механізми сприяють зробити наше місто кращим», – додав міський голова Тарас Кучма.