Міська «гаряча» лінія: куди звертатись мешканцям громади для швидкого вирішення проблеми?
Забезпечення якісної комунікації між громадою і владою – одне зі стратегічних завдань місцевого самоврядування. Щоразу канали комунікації вдосконалюють, а у час пандемії – ця тема стала актуальною, як ніколи.
У Дрогобицькій громаді функціонує декілька каналів для звернення громадян. Загалом мешканці громади звикли, що про проблеми можна повідомити на урядову чи обласну «гарячу» лінію. Але з іншого боку мало хто знає, що процедура вирішення самої проблеми є більш тривалою, ніж у випадку, коли мешканці звертаються безпосередньо до міської ради.
Отож, окрім урядової «гарячої» лінії та лінії облдержадміністрації, Дрогобицька громада має свою «гарячу» лінію, з контактними телефонами – (0324) 410-160, (098) 78-38-370.
Також нагадуємо про роботу е-сервісу «Відкрите місто», через який можна повідомляти про існуючі проблеми в житлово-комунальній сфері громади.
З кожним роком цей сервіс стає все більш популярним, адже це дієвий інструмент для вирішення того чи іншого проблемного питання.
З утворенням об’єднаної громади, до Дрогобича приєднались Стебник та 32 села, а населення громади зросло на понад 50 тисяч осіб. Відповідно зростає кількість звернень на «гарячу» лінію від мешканців.
Від початку року з Дрогобицької громади на «гарячу» лінію ЛОДА (тел. 112) звернулись 435 осіб. На «гарячу» урядову лінію (тел. 1545) – 614 осіб.
Через е-сервіс «Відкрите місто» від початку року надійшло 427 звернень від мешканців громади.
Найчастіше люди звертаються з проблемами побутового характеру та комунальними питаннями.
Процедура розгляду кожного звернення передбачає термін на його виконання (залежно від характеру проблеми та її терміновості) та повідомлення особи про її вирішення.
Всі контакти «гарячих» ліній підприємств, що працюють у Дрогобицькій громаді, доступні на порталі Дрогобицької міської ради.