Марафон освітянських воркшопів «Як стати віртуозом дистанційного навчання» завершився

13:15 19 Листопада 2020

З нового навчального року запрацював Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради. Серед його цілей – підтримка та консультування освітян. Тому одним з перших завдань, які команда центру взялася вирішити, була підготовка до можливого онлайн-навчання. Адже рівень цифровізації у кожного свій, він неоднаковий,  а карантин став справжнім викликом для всіх освітян країни. Але кожен виклик можна перетворити на майданчик змін. Наприклад, провести навчання, щоб у випадку нової «дистанційки» освітній процес відбувався більш конструктивно, злагоджено та чітко.

Директор ЦПРПП Галина Марчук, консультант Олександра Пецкович та психолог Наталка Свойкіна підготували та провели у закладах загальної середньої освіти Дрогобича та Стебника 16 воркшопів «Віртуози дистанційного навчання», охопивши 362 вчителя. На цих майстерках освітяни практично освоювали  онлайн-інструменти, що допоможуть систематизувати роботу та полегшити взаємодію з класом. До прикладу, метод «перевернутого навчання» легко застосувати, використовуючи Google-презентації, а на платформі Classtime можна скористатися не тільки тестами, але й допомогти дітям у підготовці до ЗНО. Ідею проведення навчання для освітян підтримали директори гімназій та ліцеїв – сприяли організації воркшопів з дотриманням карантинних вимог. Усі навчальні заклади вже приєдналися до платформи G Suite, а нові вміння тільки спростять та полегшать роботу,  дадуть  можливість проводити навчання ще цікавіше. Зрештою, навіть у «постковідну еру» цифрові навички знадобляться, щоб навчати учнів дистанційно під час звичного зимового карантину, а тому відпрацювання уроків відійде в минуле.

Наші вчителі були відкритими, позитивними і рухалися семимильними кроками вперед – навчалися  вправно та швидко. А головне –  вже є перші приклади практичного застосування!

Можливостей багато, тепер справа за вчителем, бо саме він має обрати найбільш зручні та потрібні для себе й учнів інструменти. Але незаперечно одне: у разі дистанційного навчання педагоги Дрогобича і Стебника мають основу для роботи на G Suite, а, отже, почуватимуться більш упевненими професійно.

Дякуємо директорам за довіру, відкритість, бажання співпрацювати ефективно, а освітянам Дрогобича та Стебника – за велике прагнення рухатися уперед та розуміння важливості цифрової компетентності.

https://padlet.com/cprppdmr/zifhf9tiyivrspwo

 Наталія Свойкіна, психолог ЦПРПП ДМР

Перейти до вмісту