Лідерство і брендинг: у міськраді відбулася мотиваційна зустріч з молоддю
Основне завдання цивільного суспільства – забезпечувати ефективний тил під час війни. Молодь, як майбутнє держави, потребує підтримки та комунікації на шляху до розвитку й матеріалізації цілей. Корисне дозвілля молоді – одне з важливих завдань місцевого самоврядування.
Із початку російського повномасштабного вторгнення на терени України, Дрогобич став форпостом із надання прихистку внутрішньо переміщеним особам та акумуляції допомоги потребуючим і війську.
Серед внутрішньо переміщених осіб, які прибули до Дрогобицької громади, чимало спеціалістів своєї справи та успішних особистостей, які охоче погоджуються стати волонтером чи допомогти своєю фаховістю.
Так, до Дрогобицької міської ради завітала викладач Київського національного університету культури і мистецтв, заступниця декана факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Ксенія Приходько. Під час комунікації з’явилася синергія думок і намірів, яка і привела до ідеї проведення мотиваційної зустрічі для молоді – місцевої й переселенців, на тему «Self-branding і просування: +1 крок до твого лідерства».
Зустріч із активом відбулася цієї суботи 26 березня 2022 року, у стінах Дрогобицької ратуші. Організатором заходу виступило управління цифровізації, інформаційної політики та комунікацій.
«Добрий день, ми з України!», – саме такими мотиваційними словами привітала молодь Ксенія Приходько. Науковиця розповіла про важливість формування у молоді лідерських якостей, основи брендингу особистості та його розвитку.
Головною метою зустрічі було особистісне зростання молоді у складний, трансформаційний період для країни. Освічена та активна молодь – це запорука здорової, сучасної нації.
Розповідаючи про етапи створення, механізми та кейси селф-бренд особистостей, цікавим фактом, виявилося те, що вперше термін «особистий бренд» вжив у своїй статті автор Том Пітерс у 1997 році. У бізнес-літературі США схожа термінологія з’явилася у 1930 році.
Сучасний виклад матеріалу та комунікація у форматі B2B дозволила спілкуватися, обмінюватися думками та досвідом разом із аудиторією.
Також спікерка поділилася інформацією про принципи створення бренду та порадами щодо його розвитку і просування:
1. Роби те, у чому Ти кращий
2. Підтримуй цінності бренду
3. Прагни бути кращим
4. Не бійся критики
5. Ти той, хто Тебе оточує.
Цікавим прикладом для молоді, як мистецький прорив у просуванні, став іспанський художник, письменник, один із головних представників сюрреалізму ХХ ст – Сальвадор Далі, який у своєму житті керувався принципом: головне, щоб про тебе говорили.
Тож, підтримуємо українське, розвиваємо українське та віримо у перемогу разом!