Крафтовиків розглядають як потенційний туристичний магніт: у Дрогобичі продовжують напрацьовувати Стратегію розвитку креативної економіки громади
У Дрогобичі продовжують напрацьовувати Стратегію розвитку креативної економіки громади.
Так, фахівці у галузі туризму, крафтовики, власники туристичних агенцій, гіди, депутати та посадовці міської ради днями зібралися на засідання другого експертного столу, метою якого є напрацювання Стратегії розвитку креативної економіки міста та громади.
Ініціатором засідання виступила фракція Народного Руху України у Дрогобицькій міській раді у партнерстві з Управлінням цифровізації, інформаційної політики та комунікацій, Управлінням культури та розвитку туризму, Управлінням інвестицій та економічного розвитку та КУ «Інститут міста Дрогобича». Захід провели 3 березня у приміщенні Дія Центру.
У Дрогобичі впродовж останніх років активно розвивається галузь туризму. Безперечно, що свої корективи внесли пандемія COVID-19, а відтак – повномасштабне вторгнення росії на терени України. Проте туристи не припиняють приїжджати до Дрогобича. Більше того, фахівці туристичної галузі прогнозують, що після завершення війни потік туристів на терени Львівщини зросте.
Так, впродовж двох годин учасники заходу напрацьовували ідеї про те, як у післявоєнний період залучити туристів не лише до Дрогобича, а й запропонувати їм багатий туристичний потенціал громади.
Окрім вже розроблених туристичних маршрутів, в цьому питанні може допомогти й розвиток крафтового виробництва та промоція гастротуризму в місті.
Відрадно те, що кількість інформації про місто Котермака у медіа та блогах щорічно зростає. Дрогобич вже має низку туристичних магнітів – Іван Франко, Бруно Шульц, Ратуша, церква Юра, яка є спадщиною ЮНЕСКО, хоральна Синагога, місцева солеварня – найстаріше діюче підприємство у Європі. У місті розроблено туристичну айдентику, наш досвід переймають на форумах, а міський Туристично-інформаційний центр входить в десятку кращих в Україні.
Для туристів вже розроблено низку тематичних маршрутів, однак всі присутні дійшли висновку, що ці маршрути треба розвивати та розширювати, включаючи потенціал сіл.
Активно у громаді розвиваються й крафтовики, які виготовляють різноманітну продукцію. Сіль, ковбаса, мед, медові наливки, пиво, кондитерська продукція, чаї, риба – це не повний перелік крафтових виробництв, які виготовляються на території громади. Тому виникла ідея об’єднати виробників в єдину спілку для того, щоб ефективно проводити промоцію їхнього виробництва, налагоджувати партнерство та позиціонувати їх з туристичним брендом «Дрогобицький крафт».
До слова, у місті вже створено громадську організацію «Кузня здоров’я», яка має на меті проводити наукові розробки крафтової продукції, а також залучати гранти чи брати участь у партнерських проектах.
Говорили під час зустрічі й про необхідність збереження архітектурної спадщини Дрогобича, якої у місті чимало. Присутні депутати Роман Курчик, Роман Шагала, Ганна Іваночко та Михайло Задорожний погодилися, що наразі це завдання для депутатського корпусу. Оскільки, це питання потребує бюджетного фінансування.
Модератором засідання експертного круглого столу вчергове виступив керівник КУ «Інститут міста Дрогобича» – Володимир Кондзьолка.
Нагадаємо, попередній круглий стіл провели за участю фахівців у галузі культури та керівників творчих колективів.
Саму ж Стратегію планують напрацювати у другій половині 2023 року.