Крафтове виробництво має стати одним з векторів стратегічного розвитку економіки Дрогобицької громади

16 Лютого 15:11

Підтримка крафтового виробника та пошук родзинок, які може розвивати кожен населений пункт територіальної громади Дрогобича – такі теми сьогодні обговорили за круглим столом у світлиці міської ради. Зустріч ініціювало Управління інвестицій та економічного розвитку ДМР, керівник Леся Лазунда. На бесіду із Михайлом Стовп’юком, головою ГО «Асоціація великий карпатський бренд – Чиста флора» був запрошений керівний склад ГО «Кузні здоров’я» – голова Світлана Волошанська, які займаються розробкою фіто чаїв у нашому місті, а також Володимир Кондзьолка КУ «Інститут міста Дрогобича».

Як розповів присутнім Михайло Стовп’юк, який ініціював свого часу створення Спілки «Смак Українських Карпат» – спілка виграла грант із Швейцарії на розвиток крафтової продукції. Підтримка Швейцарії сприяла у маркетинговій підтримці та консультаціях.

Однак, зразу застерігаю – в грантах є і плюси, і мінуси. Грант передбачає певне фінансування, залучення експертів, обмін думок між фахівцями, однак по його завершенню слід втримати розвиток розпочатої справи, – наголосив Михайло Стовп’юк.

Що стосується ГО «Кузня здоров’я», яка визріла на базі факультету здоров’я людини і природничих наук Дрогобицького державного педагогічного університету, Михайло Стовп’юк позитивно відгукнувся за починання громадської організації та продукцію, яку вони розробляють. Адже еко виробництво сьогодні високо ціниться в усьому світі.

Крафтові виробники та еко продукція – це товар номер один в усій Європі. Саме крафтовики нині є потужним стимулятором та магнітом для розвитку туризму. Це активно спостерігаємо і на наших західних теренах – еко-сироварні, ягідні виробництва, вина, чаї все це доповнює цікаві туристичні місця та приваблює туристичні потоки, – підкреслив Михайло Стовп’юк.

Також за твердженнями експерта – населеним пунктам, які входять до складу територіальної громади Дрогобича та мають своїх представників в ГО «Кузня здоров’я», слід на рівні громад обговорити зі старостами та підприємцями, які переваги та родзинки має кожен населений пункт, що хоче розвивати та що для цього потрібно. Склавши так звану дорожню карту розвитку крафтового виробництва сіл, Дрогобицька ТГ стане потужним лідером на ринку еко продукції.

Перейти до вмісту