КП “Дрогобичводоканал” перейшло на дистанційну роботу зі споживачами

16:49 24 Лютого 2021

Шановні споживачі! Вчора відбулося позачергове засідання ТЕБ НС Дрогобицької міської ради, на якому начальник відділу охорони здоров’я В. Чуба доповів про погіршення санітарно-епідеміологічної ситуації у місті. На підставі цього, відповідно до ЗУ “Про забезпечення санітарного епідеміологічного благополуччя населення” від 24.02.1994 р та постанови КМУ від 9 грудня 2020 р. №1236 (із змінами відповідно до постанови КМУ від 17 лютого 2021 року №104), КП “Дрогобичводоканал” з 24 лютого перейшло на дистанційну роботу зі споживачами.

Контактувати з підприємством та подавати показники лічильників ви можете через такі канали:
– кол-центр: 0800 300 118, 2-42-71, 2-31-08, 2-40-31
– viber та SMS: 097-28-147-28, 097-08-984-08.
– сайт водоканалу: www.vodokanal-drohobych.com.ua
– диспетчерська служба: 2-00-54, 067-324-26-13
– виробничо-технічний відділ: 45-12-74
Наш e-mail: [email protected]

До уваги ФОП, юридичних осіб та бюджетних організацій!
Просимо передавати показники засобів обліку лише шляхом VIBER-повідомлення на номер телефону: 067-33-41-694. У відповідь з цього номера вам буде надіслано квитанцію на оплату (стосується лише ФОП, юридичних осіб та бюджетних організацій ).

Адміністрація КП «Дрогобичводоканал»

Перейти до вмісту