КП «Дрогобичводоканал»: нарощення боргів з оплати за комунальні послуги може призвести до блокування банківських карток

27 Листопада 14:00

Останнім часом у громаді поширюється інформація про блокування банківських карток споживачів за наявну заборгованість перед КП «Дрогобичводоканал». Зважаючи на актуальність цього питання, надаємо роз’яснення.

Проблема боргів особливо гостра для нашого підприємства. Одним із методів впливу водоканалу на боржників є претензійно-позовна робота. Перший крок – юридична служба підприємства подає заяву до суду про видачу судового наказу. Відтак водоканал скеровує цей наказ до виконавчої служби. Вона безпосередньо займається стягненням боргу.

Виконавча служба може використовувати різні методи впливу на боржника, одним з яких є блокування банківських карток та рахунків.

Важливо, що боржник має всі шанси не допустити цього моменту. Попередньо несумлінний споживач отримує не один тривожний дзвінок. Про борг щомісяця підприємство нагадує у квитанціях. Водночас на адреси боржників служба збуту та юридична служба скеровують листи-претензії. Якщо після цього нема ніякої реакції, справа переходить у судову площину.

На адресу споживача після розгляду справи суд скеровує копію судового наказу. У випадку подальшого нехтування проблемою уже виконавча служба надсилає боржнику листа про відкриття виконавчого провадження, яке може завершитися саме блокуванням банківської картки.

Отож, щоб боржнику заблокували картку, він має як мінімум знехтувати трьома офіційними попередженнями про наявну заборгованість.

У цій ситуації важливо вчасно відреагувати: сплатити борг або ж прийти у КП «Дрогобичводоканал» і написати заяву про його розтермінування. Водоканал практикує розтермінування боргів для споживачів, які через матеріальну скруту не мають можливості сплатити борг одним платежем. Варіанти вирішити проблему є. Якщо боржник ними не скористався, то нарікати може лише сам на себе.

Як свідчить практика, борги переважно нарощують люди, які мають можливість вчасно розраховуватись за комунальні послуги. Споживачі з меншими доходами (пенсіонери, багатодітні сім’ї) більш сумлінні у вчасній та повній оплаті за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.

КП “Дрогобичводоканал”

Перейти до вмісту