Комунікація з громадою в умовах воєнного стану: на адресу Дрогобицької міської ради від початку року надійшло понад 800 звернень громадян
За січень-лютий 2023 року у Дрогобицькій міській раді було зареєстровано:
– 570 листів від Львівської ОДА, підприємств, установ та організацій,
– 253 листи від судів, поліції та прокуратури,
– 21 запит на інформацію.
Про це інформує загальний відділ Дрогобицької міської ради.
Паралельно впродовж двох місяців було підготовлено 943 листи вихідної кореспонденції міської ради.
За період з 1 січня 2023 року по 28 лютого 2023 року до виконкому Дрогобицької міської ради надійшло 801 звернення громадян, з них через урядову гарячу лінію – 107 звернень, через гарячу лінію області – 79 звернень.
Також за цей період надійшло 18 колективних звернень.
Тематика отриманих звернень стосувалась надання матеріальної допомоги громадянам (384 звернення). Зменшилась кількість звернень щодо розгляду питань у сфері землеустрою та виплати допомоги ВПО.
Працівниками загального відділу було підготовлено 21 доручення керівництва міста, з них міського голови – 9, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами виконкому – 12. Ознайомитися з рішеннями виконкому можна за посиланням: https://doc.drohobych-rada.gov.ua.
За січень-лютий 2023 року було видано 120 розпоряджень міського голови та проведено 3 засідання виконавчого комітету, на яких прийнято 35 рішень.
Як наголошують у загальному відділі ради, на час воєнного стану не проводиться особистий прийом громадян керівництвом міської ради, а також виїзні прийоми міського голови. Натомість мешканці можуть подавати звернення чи скарги в письмовому чи електронному форматі, звертатись на міську гарячу лінію, а також користуватись електронними сервісами громади. Зокрема – Електронним кабінетом мешканця Дрогобицької громади та сервісом «Відкрите місто».
Паралельно відбуваються регулярні зустрічі з головами ОСББ, педагогічними колективами, колективами комунальних установ та організацій громади.