Комунікація між виробниками та підприємцями — платформа для промоції продукції, виготовленої у Дрогобичі. ФОТО. ВІДЕО. ЗМІ

0:00 12 Жовтня 2018

Дрогобич – місто Івана Франка, Бруно Шульца, Василя Стефаника, Івана Пулюя, Модеста Менцінського. Свого часу Дрогобич був великим та потужним промисловим містом, однак сьогодні стратегічним економічним напрямком у Дрогобичі є розвиток малого та середнього бізнесу.
Проте доволі часто розвиток малого та середнього бізнесу у Дрогобичі гальмується з тієї причини, що підприємець не завжди може запропонувати покупцеві цікавий та відповідний товар через відсутність комунікації та зв’язків з виробниками якісних товарів.
Зокрема це стосується ресторанного бізнесу, оскільки туристичний потенціал Дрогобича є невичерпним, кількість туристів у Дрогобичі щороку збільшується, а ресторатори міста не завжди мають чим зацікавити клієнта. Чимось таким, чого немає в будь-якому іншому місті та місці.
Великою популярністю користується дрогобицька кава з сіллю, скуштувати яку туристи прямують лише до Дрогобича, зокрема в окремі заклади, де її готують.
Однак таких «родзинок» у міста небагато, а якщо точніше, то про них просто невідомо, а насправді є чимало виробників у Дрогобичі, які продукують продукт, якого немає більше в ніякому місці. Тому через відсутність комунікації між виробником та підприємцем можливість реалізації продукту зменшується.
Саме тому КУ «Інститут міста Дрогобича» розпочала реалізацію концепції зі сприяння розвитку малого і середнього бізнесу у Дрогобичі.
Шлях реалізації цієї концепції полягає в організації та проведенні циклу зустрічей між дрогобицькими виробниками та дрогобицькими підприємцями малого і середнього бізнесу, під час яких виробник має можливість продемонструвати свій товар та його специфіку, а підприємець — обрати для себе відповідний варіант, який реалізовуватиме у своїх закладах для туристів. Таким чином обидві сторони отримають вигоду, окрім цього, в результаті  збільшиться надходження до міського бюджету міста.

Відео: Джерела Трускавця

У четвер, 11 жовтня, на базі біологічного факультету ДДПУ імені Івана Франка відбулася перша зустріч у форматі “виробник-підприємець” за участі дрогобицьких рестораторів та виробників, які пропонували свою продукцію.
Відтак декан біологічного факультету ДДПУ імені Івана Франка Світлана Волошанська та її колектив презентували п’ятнадцять видів тонізуючих та лікувальних трав`яних чаїв власної розробки — фіточаї «Смерічка». Особливістю цих чаїв є те, що вони є екологічно чистими та виготовляються зі свіжих фруктів чи інших інгредієнтів.
Оригінальною випічкою зацікавив присутніх магазин- пекарня “Братрура” з Трускавця, яке очолює Ольга Дрогобчак. Цей магазин пекарня продає сам і може постачати в кав’ярні і ресторани регіону тістечка, печиво, булочки та хлібну продукцію виготовлені за власними оригінальними рецептами. Про якість, смак та оригінальність продукції свідчить те, що не продукція очікує на покупців, а покупці чекають на свіжу продукцію з печі магазину- пекарні.
Дрогобицький виробник медових напоїв «Українські медовари» відомий далеко за межами міста та області, але в самому Дрогобичі не всі знають про їх продукцію, зокрема про Медак “Дрогобицький”, який має не тільки добрі смакові якості, а може стати добрим подарунком чи пам’яткою з нашого міста. Очолює підприємство Роман Войтків, який докладає значні зусилля для популяризації таких оригінальних напоїв родом з нашого міста.
Фермерське господарство «Ромалін», яке спеціалізується на вирощуванні плодово-ягідних культур, представляв його керівник Роман Танчук, який розповів про спеціалізацію господарства, представив та надав для дегустування зразки продукції з ягід. Це перетерті з цукром ягоди, які зберігають колір та смак сировини і зразки наливок виготовлених з екологічно чистих фруктів та ягід за особливою рецептурою.
Продукція фермерського господарства “Ромалін”, українських медоварів та випічка “Братрури” внесе нотку галицької оригінальності в меню будь-якого закладу регіону, дозволить йому вигідно відрізнятись від типових закладів громадського харчування.
Ще про один важливий результат цієї зустрічі. Науковці біолого-природничого факультету університету домовились про співпрацю з Романом Танчуком про те, що фермерське господарство “Ромалін” може стати базовим господарством для проходження практики студентами- біологами, майданчиком для впровадження нових культур, розробниками яких є науковці факультету та про закупівлю продукції фермера для виготовлення фіточаїв.
«Перша така зустріч яскраво продемонструвала, що проведення знайомств «виробник-підприємець» є надзвичайно важливою, оскільки вони не завжди знають один про одного й обидвоє при цьому втрачають. А чим більше Дрогобич матиме “родзинок”, тим більше буде туристів, які залишатимуть кошти у Дрогобичі.
Тому просимо підприємців зголошуватись до нас та брати участь у подальших зустрічах», — прокоментував керівник КУ «Інститут міста Дрогобича» Володимир Кондзьолка.
Тематика наступної такої зустрічі, як зазначає Володимир Кондзьолка, стосуватиметься енергозбереження та утеплення приміщень, тому закликаємо інституції, які мають пропозиції щодо того, як можна заощадити на тепло- чи електроенергії взяти участь у зустрічі, звернутись до КУ «Інститут міста Дрогобич» (площа Ринок, 1, каб. №47).
Для тих, хто зацікавився цією публікацією надаємо контакти підприємств:
Біолого-природний факультет ДДПУ
м. Дрогобич вул. Шевченка, 23
тел. 0322-3-77-00
пошта [email protected]
Магазин- пекарня “Братрура”
м. Трускавець
вул. Стебницька, 1 (біля церкви Св. Миколая)
тел. 067-190-50-05
Українські медовари
м. Дрогобич
вул. Володимира Великого, 5а
тел. 03244-5-00-01
моб. 067-102-22-53
пошта [email protected]
www. Medovary.com.ua
Фермерське господарство “Ромалін”
Дрогобицький р-н, с. Рихтичі,
тел. 067-672-21-15
пошта [email protected]

Перейти до вмісту