Комірка споживача може бути недоступна через перебої з електропостачанням
У час виключення електроенергії не працюють сервери, які забезпечують роботу Комірки споживача. У зв’язку з цим у багатьох споживачів виникають труднощі з подачею показників. Просимо з розумінням сприймати ситуацію. Спробуйте декілька разів у різний час зайти у Комірку споживача або ж передайте показник лічильника іншим доступним способом:
– через кол-центр 0800 300 118
– через SMS та Viber-повідомлення на номер: +380972814728 (для мешканців Дрогобича, сіл: Уріж, Нагуєвичі, Унятичі, Лішня, Михайлевичі, Почаєвичі, Раневичі, Модричі); +380970898408 (для мешканців Стебника, сіл: Воля Довголуцька, Довголука, Уличне, Доброгостів, Станеля).Повідомлення має містити інформацію такого змісту: особовий рахунок, номер лічильника, його показник.
– через контролера, який обслуговує ваш район.
Показники рекомендовано подавати з 10 до 28 числа щомісяця.
0800-300-118 – це єдиний номер телефону, на який можна подати показники лічильника шляхом дзвінка. На інші номери телефонів показники шляхом телефонних дзвінків у водоканалі не приймаються.
КП “Дрогобичводоканал”