Ігор Чава: Міський бренд успішний тоді, коли його продають
Створити бренд міста – це ще не все. Важливо, щоб бренд був впізнаваним, а найголовніше, – щоб його продавали. Саме такі поради для промоутерів своїх міст дає керівник КП «Туристично-інформаційний центр» Ігор Чава.
«Ви почали процес формування міського бренду. У ньому важливо, щоб ви націлювалися на людей, які продаватимуть цей бренд: у нашому випадку – це місцеві жителі. Тому важливо з ними працювати кожного дня та усюди: заклади харчування, культурні місця, громадський транспорт, кінотеатри, регіональні ЗМІ», – наголошує Ігор Чава.
У Дрогобичі промоутери міста переслідують дві цілі:
1. Чим більше жителів будуть знати цінність міста, тим більше вони будуть її берегти, а також долучатися до позитивних змін;
2. Якщо житель буде проінформований про особливість міста – він швидше донесе інформацію своїм друзям з інших міст/країн, а вони виявлять інтерес та бажання приїхати у гості.
Також керівник ТІЦу поділився однією з успішних практики промоції міста. У кінотеатрі «Злата PLUS» перед показом фільмів демонструють ролик про місто Дрогобич, у якому коротко донесено цінність міста. Така промоція відбувається у всій мережі кінотеатрів «Злата PLUS».
«Розвивайте свої міста, бо у кожному з них є особливість», – резюмував Ігор Чава.
Фото: Віктор Сидорик