Фахівці кол-центру КП «Дрогобичводоканал» щомісяця обслуговують 3-4 тисячі споживачів
Невдовзі буде 5 років, як у КП «Дрогобичводоканал» для обслуговування споживачів сформований кол-центр. Оператори приймають телефонні дзвінки, шляхом яких споживачі мають можливість подати показники, а також з’ясувати будь-яку інформацію щодо надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.
Левова частка звернень пов’язана із заборгованістю,порядком проведення пломбування, розпломбування засобів обліку, переоформлення документів про зміну власника помешкання. Також фахівцям кол-центру часто повідомляють про аварії на мережах. Цю інформацію вони передають відповідним структурам підприємства для реагування.
Ще однією функцією цього підрозділу є «живий»прийом споживачів. Їм спеціалісти кол-центру надають консультації та допомогу з оформлення потрібних документів.
Також оператори приймають відомості від контролерів служби збуту та вносять їх у базу водоканалу.
За підрахунками, на місяць в середньому фахівці кол-центру КП «Дрогобичводоканал» обслуговують 3-4 тис. споживачів. Особливо насичені роботою дні у другій половині місяця. Отримавши квитанції, споживачі телефонують, щоб отримати відповіді на свої питання.
У цей період телефон не замовкає. Часто у ньому можна почути роздратування та лайку. Тримати планку культури спілкування, зізнаються оператори, допомагає досвід.
Розуміємо, що час сьогодні непростий. Суспільний неспокій відбивається на усіх. Іноді складається враження, що людина телефонує спеціально потріпати нерви, а не вирішити свою проблему. Завжди намагаємося дійти до розуміння. Та все ж здебільшого до нас звертаються культурні та ввічливі споживачі, – діляться працівниці кол-центру.
Трапляються і кумедні випадки. Не рідкість, коли до кол-центру Дрогобицького водоканалу телефонують з Одеської, Вінницької чи Київської області. Мовний акцент видає одразу. Оператори остаточно переконуються, що дзвінок нетутешній, коли співрозмовники називають неіснуючу у Дрогобичі вулицю. Така ціна помилки, якщо люди набирають перший-ліпший номер телефону кол-центру водоканалу, який побачили в інтернеті.
Нагадуємо, працює кол-центр КП «Дрогобичводоканал» щоденно з 08:00 до 17:00, крім суботи та неділі.
Тел. : 0800-300-118