Електронний сервіс «Відкрите місто» став доступним на порталі міської ради
Минулого тижня у Ратуші відбулася презентація проекту «Відкрите місто». Дрогобич став 29 містом в Україні, яке долучилося до співпраці з цим проектом.
На презентації було анонсовано, що відповідний електронний сервіс появиться на порталі міської ради уже цього тижня.
Вчора, 26 червня, електронний сервіс «Відкрите місто» став доступний користувачам порталу Дрогобицької міської ради.
Як уже зазначалося, досі про проблеми міста мешканці повідомляли через письмові та електронні звернення, а також у соціальних мережах. Відтепер ця процедура стала значно простішою. Кожен мешканець міста має змогу за допомогою мобільного чи комп’ютерного пристрою зафіксувати проблему на фото чи відео, описати її, позначити на мапі міста та надіслати на розгляд виконавчих органів міської ради.
За перший день роботи нового сервісу на адресу міської ради від мешканців міста надійшло 5 повідомлень. Звісно, що з обмеженими бюджетними можливостями, не всі проблеми вдасться вирішити одразу, однак інформація про їхню наявність сприятиме формуванню перспективних планів щодо роботи комунальних та інших служб міста.
У міській раді переконані, що запровадження такого сервісу сприятиме публічності вирішення проблем міста та їхній візуалізації. Відтак влада стає на крок ближчою до громади, адже прозорість та відкритість — основні пріоритети керівництва міста.
Як працює система «Відкрите місто»?
1. Для повідомлення про виявлену проблему чи несправність користувачу необхідно зареєструватися на порталі, вибрати категорію, до якої відноситься проблема, додати фото та/або відео файли (за наявності) та вказати адресу чи координати проблемної ділянки на карті.
2. Повідомлення про наявність проблеми після перегляду модератором автоматично відправляється відповідальним органам влади/організаціям. За необхідності виконавець чи відповідальний працівник може запросити додаткову інформацію чи уточнення щодо зареєстрованого повідомлення у користувача.
3. Відповідальний за вирішення проблеми орган влади/організація вирішує проблему. Якщо проблема не може бути вирішена відразу чи протягом певного прийнятного часу (один місяць), відповідальний працівник інформуватиме користувача щодо обґрунтованих причин неможливості вирішення цієї проблеми.