Економіка: У Дрогобичі оприлюднили правила розміщення зовнішньої реклами у місті

Основними нормативними актами, що визначають порядок розміщення та вимоги до зовнішньої реклами є:
1. Закон України «Про рекламу» – дає визначення таким поняттям як «реклама», «вивіска чи табличка», визначає загальні положення та вимоги до реклами.
2. «Типові правила розміщення зовнішньої реклами» – визначають загальний порядок отримання дозволів на зовнішню рекламу, містять вимоги до реклами.
3. Правила розміщення зовнішньої реклами у місті Дрогобичі – затвердженні виконавчим комітетом Дрогобицької міської ради – визначають порядок отримання дозволів на зовнішню рекламу, містять вимоги до реклами у відповідному місті.

Вимоги до реклами

Основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди.

Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволу виконавчого комітету Дрогобицької міської ради.

Зовнішня реклама на територіях, будинках та спорудах розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб).

Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

– розміщуватись із дотриманням вимог техніки безпеки та із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків.
– освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків.
– фундаменти наземної зовнішньої реклами, що виступають над поверхнею землі, можуть бути декоративно оформлені.
– опори наземної зовнішньої реклами, що розташована вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, повинні мати вертикальну дорожню розмітку, нанесену світлоповертаючими матеріалами, заввишки до 2 метрів від поверхні землі.
– нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менше ніж 5 метрів від поверхні дорожнього покриття.
– реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.
– забороняється розміщення зовнішньої реклами без застосування спеціальних конструкцій безпосереднім нанесенням фарби або плівкових матеріалів, друкованої реклами (листівки, оголошення, афіші, агітаційні матеріали тощо) на поверхні будинків (у т.ч. на вікнах та дверях), будівель, споруд, огорож та вуличного обладнання, покриття тротуарів, вулиць та доріг.

Види рекламних конструкцій

Виконавчим комітетом Дрогобицької міської ради затверджено наступні види рекламних конструкцій, що розміщуються на території міста Дрогобича:

– щити стаціонарні (білборд);
– об’ємно-просторова конструкція;
– прапори;
– інформаційний стенд;
– розтяжки на власних опорах;
– дахові установки.jpg (дахові установки не використовуються для розміщення зовнішньої реклами на малих архітектурних формах, прибудовах та зупинкових павільйонах міського наземного транспорту);
– щити на фасаді;
– холдер (з метою безпечної експлуатації холдери на існуючих опорах вуличного обладнання повинні встановлюватися на висоті не менше 3 м. над газонами, тротуарами і пішохідними доріжками. На будинках, спорудах холдери розміщуються на висоті не менш 2,5 м. від поверхні землі. Холдери, які розміщуються на будинках, спорудах не повинні виступати більш ніж на 1,5 м від місця кріплення до будинку, споруди);
– інформаційно сервісні знаки індивідуального проектування.jpg (інформаційно-сервісні знаки не можуть розміщуватися на одній опорі або створі із засобами організації дорожнього руху, а також обмежувати їх видимість або заважати їх сприйняттю учасниками дорожнього руху);
– сітілайт;- пілар, тумба;
– вказівник;
– електронні екрани (електронні табло);
– виносні щити (штендер).jpeg (забороняється встановлення виносних щитів що заважають проходу пішоходів та орієнтованих на сприйняття з проїжджої частини, обовязкове збереження для руху пішоходів ширини доріжки не меншої ніж 2 метри);
– конструкції нестандартного типу (повітряні кулі, аеростати, дирижаблі, короби тощо).

Не вважається рекламою:

– вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення (ст. 9 ЗУ «Про рекламу»).

– розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці (ч. 7 ст. 8 ЗУ «Про рекламу»).

Вимоги до вивіски чи таблички (п. 48 Типових правил розміщення зовнішньої реклами):
– повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються.
– не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків.
– не повинні розміщуватися на будинках або спорудах – об’єктах незавершеного будівництва.
– площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

За більш детальною інформацією звертатися у відділ економіки Дрогобицької міської ради. (тел.(244)2-25-45)

Відділ економіки ДМР

Зацікавленість статтею
[Всього: 0 Середня оцінка: 0]
Рекомендуємо також прочитати:
Теги відсутні