Е-сервіс «Відкрите місто»: Тарас Кучма дав два тижні комунальникам на вирішення «гарячих» проблем
503 звернення громадян надійшло на е-сервіс «Відкрите місто» з початку року. З них, 382 звернення розглянуто та вирішено проблеми.
Ці дані озвучив сьогодні начальник відділу ІТ та аналізу ДМР Станіслав Гайдер під час наради міського голови Дрогобича Тараса Кучми з керівниками підрозділів комунальної сфери міста.
За останній період кількість звернень суттєво зросла. Це свідчить не лише про наявні проблеми, а й позитивний ефект від користування мешканцями цим інструментом комунікації з органом місцевого самоврядування.
Проблеми, за вирішенням яких звертаються громадяни є дві категорії: «гарячі» — ті, які можливо вирішити оперативно, і глобальні — ті, на які необхідно виділити значні суми коштів.
Переглянувши звернення громадян, міський голова доручив впродовж двох тижнів максимально вирішити «гарячі» проблеми. Щодо глобальних проблем, то комунальникам доручено проінформувати мешканців про можливість їх вирішення у 2020 році, за умови наявності бюджетних коштів.
Особливу увагу міський голова звернув на повідомлення щодо виявлених дефектів у будинках. Такі повідомлення повинні першочергово бути розглянуті відповідними службовцями і взяті до виконання.
«Ми всі чітко усвідомлюємо, що громадяни вказують на різноманітні проблеми і за це ми їм вдячні. Але є бюджет і ми, в першу чергу, керуємося наявністю коштів. Впродовж двох тижнів ви повинні максимально вирішити «гарячі» проблеми і про це повідомити мешканців. Про такі проблеми, як капітальним ремонт доріг чи більш глобальні, також потрібно проінформувати мешканців щодо планів на 2020 рік. Але ми розуміємо в яких умовах сьогодення ми живемо і що всі глобальні питання ми не вирішимо навіть у 2020 році.
Однак, приємно й те, що мешканці щоразу більше користуються офіційними сервісами і це свідчить про партнерську співпрацю, спрямовану не лише на вирішення проблем, а й розвиток міста», — звернувся до учасників наради міський голова Дрогобича Тарас Кучма.
Нагадаємо, повідомити про проблему повідомити у Дрогобичі про будь-яку проблему у комунальній сфері міста можливо за допомогою е-сервісу «Відкрите місто».