Двадцять один мільйон гривень боргують мешканці громади за спожиті послуги КП «Дрогобичводоканал»
Споживання води мешканцями громади у літній період зросло у декілька разів. Для того, щоб споживачі не відчували дискомфорту, працівники КП «Дрогобичводоканал» працюють у посиленому режимі. Не обходиться і без аварійних ситуацій, адже більшість мереж прокладені ще у минулому столітті. Проте, 24 години на добу споживачі послуг отримують якісну воду.
До слова, за останні роки змінено підхід до капітального ремонту доріг. Тепер асфальтування проїжджої частини вулиць відбувається лише після обстеження комунікацій чи їх заміни. При такому підході збільшується обсяг робіт, а відповідно й вартість, однак це зменшує аварійні ризики, такі як прорив труби, та гарантує якість дорожнього покриття на подальші роки.
Про стан справ на підприємстві розповів його керівник Роман Шагала. В умовах воєнного стану підприємство функціонує в посиленому режимі. Водопостачання відбувається безперебійно, за винятком планових чи аварійних робіт. Але є інша проблема – заборгованість споживачів.
Станом на 1 січня 2022 року заборгованість всіх споживачів становила 33,4 млн грн., в т. ч. населення – 16,4 млн грн. Станом на 1 липня 2022 року, загальна заборгованість становила 40,5 млн грн, в т. ч. населення – 21 млн грн. Спостерігається приріст заборгованості: загалом усіх споживачів – 7,1 млн грн, серед населення – 4,6 млн грн.
Керівництво підприємства звертається до боржників з проханням погасити заборгованість.
Чому це так важливо? Справа в тому, що підприємство у своїй діяльності має видатки, вагому частку яких складає споживання електроенергії. Готуючись до осінньо-зимового періоду, а економісти прогнозують кризу в енергетичній галузі, водоканал має бути платоспроможним. Більше того, оплата боргу споживачами – гарантія безперебійної роботи підприємства.
Вся інформація про роботу підприємства доступна на офіційному сайті водоканалу: https://vodokanal-drohobych.com.ua