Дрогобицька ОДПІ: Запитання та відповіді з «гарячої лінії»
У п’ятницю, 01 лютого, відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” із начальником відділу обслуговування платників Дрогобицької ОДПІ Світланою Михайлівною Пещук.
Пропонуємо вашій увазі найбільш актуальні питання-відповіді, що обговорювалися під час телефонного сеансу.
Чи змінилися ставки екологічного податку з 01.01.2017 року ?
З 1 січня 2017 року збільшено на 12% ставки екологічного податку за: • викиди в атмосферне повітря окремих забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, • скиди окремих забруднюючих речовин у водні об’єкти, • розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, • утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені), • тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензійний строк.
Чи можливе анулювання реєстрації платника ПДВ, якщо платник упродовж року подає нульові декларації?
Якщо особа, зареєстрована як платник податку на додану вартість, протягом 12-ти послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з ПДВ та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених із метою формування податкового зобов’язання чи податкового кредиту, за яким зазвичай формують податкові зобов’язання чи податковий кредит, анулювання реєстрації платника ПДВ може здійснюватися за заявою такого платника податку (форма № 3-ПДВ) або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.
Де платнику податку можна ознайомитися з рішеннями органів місцевого самоврядування щодо встановлених місцевих податків та зборів на відповідній території?
Рішення органів місцевого самоврядування щодо встановлених місцевих податків та зборів на відповідній території платнику податку можна знайти на веб-порталах регіональних контролюючих органів. Окрім того, платник податку має можливість з метою ознайомлення з рішеннями органів місцевого самоврядування щодо встановлених місцевих податків та зборів звернутися до контролюючих органів за його місцезнаходженням або до відповідних органів місцевого самоврядування.
Де на офіційному веб-порталі ДФС можна знайти інформацію щодо даних реєстру платників ПДВ?
Електронний сервіс «Дані реєстру платників ПДВ» розміщений у режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія), а також у вкладці «Інформація з реєстрів» в меню електронних сервісів на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС.
Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»?
Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС не перевищує 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки для юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а у разі відсутності у фізичної особи – підприємця печатки –ключем його підпису. Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.