Дрогобичани обрали туристичний слоган свого міста. ФОТО
У вівторок, 3 квітня, у Світлиці Дрогобицької Ратуші відбулася презентація результатів вибору туристичного слогану Дрогобича. Презентація відбулася за участю міського голови Дрогобича Тараса Кучми, керівника КП «Туристично-інформаційний центр Дрогобича» Ігоря Чави, комунікаційного координатора ВІ «Активна Громада» Олени Юркевич, активних дрогобичан та представників ЗМІ.
Нагадаємо, впродовж місяця дрогобичани, взявши участь у публічних консультаціях, за допомогою е-ресурсу «Ваша думка» або відправивши SMS з текстом «8294 ваш варіант відповіді» на номер 0931170035 обирали туристичний слоган свого міста.
Презентувала присутнім результати голосування громади міста координатор ВІ «Активна громада» Олена Юркевич:
«Дрогобич — у ньому вся сіль» — 74,8%
«Дрогобич – аліґанське місто» — 16,6%
«Дрогобич — півтора міста» — 8,6%.
Згідно з результатами голосування, дрогобичани туристичним салоганом міста обрали слоган — «Дрогобич — у ньому вся сіль».
Всього участь в голосуванні, за словами координатора ВІ «Активна громада», взяли участь близько півтисячі дрогобичан.
«Дрогобич і сіль є нерозривно пов`язаними, адже історично склалося так, що Дрогобич постав, як місто солі», — наголосив міський голова Дрогобича Тарас Кучма.
Також міський очільник відзначив те, що надзвичайно добре та приємно, що в першій публічній консультації взяло близько півтисячі дрогобичан, адже це чимала кількість як для першого разу.
«Окремо відзначу роботу команди, адже назбирати півтисячі голосів — добрий показник в той час, як деякі важливі петиції не назбирують 65 голосів. Добре, що у місті з`являються інструменти, які об`єднають та допомагають спільно налагоджувати роботу та розв`язувати важливі для міста проблеми», — додав Тарас Кучма.
Керівник КП «Туристично-інформаційного центру Дрогобича» Ігор Чава зазначив, що тепер, коли дрогобичани самостійно обрали свій слоган, Туристично-інформаційний центр працюватиме над розробкою логотипу міста та брендбуку.
Також посадовець закликав усіх охочих долучатись до розробки дизайну брендбуку, пропонуючи свої варіанти ескізів.
«Для заохочення ми пропонуємо матеріальну винагорода за розробку дизайну брендбуку, яка становить 10 тисяч гривень», — додав Ігор Чава.
З ескізними пропозиціями запрошуємо звертатися до Туристично-інформаційного центру Дрогобича, який розташовано на першому поверсі міської Ратуші. З додатковими умовами конкурсу можна ознайомитися на сайті «Брендинг Дрогобича».