Дрогобич вперше презентує свій приклад розвитку території у Грузії
Цими днями керівник Управління культури та розвитку туризму Ігор Чава бере участь у навчальному п’ятиденному турі представників Організацій дестинаційного маркетингу (DMO) України, Молдови та Азербайджану, який проходить у Грузії. Метою навчального туру є обмін досвідом щодо ролі Організацій дестинаційного маркетингу, її принципів, структури, залучення персоналу, операцій, фінансів, підтримки, аналітики та діяльності.
Організація дестинаційного маркетингу – структура, яка допомагає створити конфігурацію, де залучені всі учасники туристичного ринку: влада і бізнес, а також активні громадські організації та їхні представники.
Навчальний тур відбувається на прикладі створених Організацій дестинаційного маркетингу в Грузії.
За словами керівника Управління культури та розвитку туризму ДМР Ігоря Чави, до пандемії Грузію відвідувало 9 млн туристів на рік, що принесло у держбюджет 3 млрд доларів: 15% ВВП при населенні 3 млн.
Серед учасників з України в Грузію полетіли: представники Державного агентства розвитку туризму України, Миколаєва, Харкова, Бердянська, Генічеська, Кирилівки та Дрогобича.
Захід проходить за підтримки Economic Development, Governance and Enterprise Growth Project та Програми USAID ZRDA у Грузії (USAID Zrda Activity in Georgia).