Досвід Дрогобицької громади в роботі з військовими презентували на семінарі Міністерству ветеранів
Протягом трьох днів у Львові проходив семінар-практикум Львівщина – ветеранам, який організувало управління з питань цифрового розвитку ЛОДА за фінансової підтримки ПРООН за сприяння уряду Великої Британії у межах проєкту ПРООН «Посилення стійкості громад у регіонах України».
Серед учасників заходу – представники Міністерства ветеранів, Міністерства цифрової трансформації, представники ЛОВА та місцевих громад, делегати від ПРООН, суб’єкти надання адмінпослуг, представники громадських організацій.
Дрогобицьку громаду на заході представляли директор Центру надання адміністративних послуг Оксана Тішина та головний спеціаліст відділу соціально-психологічної правової підтримки та взаємодії з захисниками, захисницями та членами їх сімей Мар’яна Бечкало.
Дрогобицька громада – чи не єдина в області, хто створив окремий відділ, мета якого надання всіх необхідних послуг та соціально-психологічної і правової підтримки захисникам, захисницям та членам їх сімей. Такий відділ створили лише в Дрогобичі та Яворові.
Мета створення відділу – формування єдиної бази усіх послуг, які можуть отримати військові, ветерани та члени їхніх родин. Аби захисники України могли отримати всі необхідні консультації та допомогу в одному місці та не оббивали пороги десятків різних кабінетів.
Відтак досвід Дрогобицької громади зі створення окремого відділу, існуючі напрацювання в роботі з ветеранами, захисниками, захисницями та їх сім’ями і плани щодо подальшої роботи – презентували на семінарі перед представниками інших громад та членами Міністерства ветеранів.
Одним із пріоритетних завдань на найближчий час Міністерство ставить переведення всього спектру послуг на майданчики ЦНАП та цифрові платформи.
«У цій справі ми вже зробили достатньо велику роботу і наразі дуже активно продовжуємо її. У нас уже передбачені та сформовані послуги, які ми спільно реалізовуватимемо на місцевих рівнях за допомогою ЦНАПів. Загальний концепт цієї ініціативи полягає в тому, що у процесі реалізації державної ветеранської політики слід надати максимально комплексну послугу ветеранам війни та членам родин загиблих Захисників й іншим цільовим категоріям. Однозначно, ми рухаємося до того, щоб сформувати такий простір та синергію поміж надавачами всіх сервісів, яка б уможливила створення локації, звертаючись до якої ветеран з будь-якого питання потрапляв би точно за адресою», – наголосили представники Міністерства ветеранів.