Для чого містам брендинг? – У Дрогобичі ділилися досвідом та здобутками
22 червня у Дрогобичі відбулась конференція “Для чого містам брендинг?”.
До міста завітали представники сфери туризму Трускавця, Борислава, Східниці, Нагуєвич, Тустані, Стебника, а також Мукачева.
Спікери розповіли про переваги, прибутки та розв’язання проблем у місті за допомогою брендингу. Ну й, звісно, навіщо він потрібен.
Зокрема, Олег Білий, арт директор White Studio Design, співзасновник Агенція Туристичних Ініціатив пояснив “Як я почав реформувати країну з каналізаційного люка”.
Дмитро Буланов, засновник Bulanov büro та куратор курсу візуальних комунікацій у Projector – “Чи можуть міста бути брендами? І навіщо?”.
А шрифтовий дизайнер Дмитро Растворцев провів творчу зустріч про “Міста та шрифти”.
«Не секрет, що у нашого регіону – величезний туристичний потенціал, який ми, об’єднавши зусилля, знання та компетенції, зможемо реалізувати» – прокоментував керівник КП «ТІЦ» Ігор Чава.
Також, Ігор Чава анонсував, що вже цього вересня у Дрогобичі відбудеться великий туристичний форум, куди завітають представники туризму з усієї країни та всі, кому цікава ця тема.
Форум триватиме два дні, упродовж яких експерти розповідатимуть про нові тенденції, лайфхаки, цікаві кейси та сучасні концепції туристичного розвитку.
КП «Туристично-інформаційний центр Дрогобича»