Чому світло у квартирі є, а води немає – як працює система водопостачання в умовах відключення електроенергії?
Як повідомляли раніше у КП «Дрогобичводоканал», погодинні відключення електроенергії унеможливлюють у цей час роботу насосних станцій 3-го підйому у Дрогобичі та Стебнику. Тому відбуваються перебої у режимі водопостачання.
Зауважимо, що схема подачі електроенергії на насосні станції 3-го підйому не завжди збігається із схемою подачі електроенергії мешканцям того чи іншого мікрорайону. Тому і графіки відключень електроенергії насосної станції, що живить мікрорайон водою та домівок споживачів цього мікрорайону можуть відрізнятися. Як наслідок, виникають ситуації, коли світло у помешканні є, а води у крані в той час нема. З цього приводу останніми днями надходять скарги від споживачів.
Звертаємо увагу на те, що як за схему енергопостачання, так і за графіки відключень електроенергії відповідає енергопостачальна компанія ПрАТ «Львівобленерго».
КП «Дрогобичводоканал» на це впливу не має. Розуміємо, що відсутність води вносить дисбаланс життєдіяльність кожного мешканця. Як і всі, хто живе і працює в Україні, ми намагаємося подолати виклики сьогодення. Однак змінити ми можемо лише те, що стосується нашої зони відповідальності. Тому розраховуємо на ваше розуміння. Віримо, що ці випробування ми пройдемо і зможемо надалі працювати для вас у безперебійному режимі 24/7.
КП «Дрогобичводоканал»