Чарівне мереживо творчості
Завдання художньо-естетичного виховання в умовах загальноосвітнього закладу – створення умов, які б сприяли формуванню емоційної сфери учнів. На уроках з образотворчого мистецтва формуються естетична свідомість, естетичні почуття, естетичний смак.
Сучасні учні потребують цікавих ідей та технологій. Це дозволяє реалізувати свій власний творчий потенціал та власноруч виконувати роботу, яка приносить естетичну насолоду і має певне прикладне призначення. Напередодні новорічних свят є прекрасна можливість виготовити цікаву вітальну листівку, що під силу учням 5-7-х класів.
11 грудня на базі Ліцею ім. Б.Лепкого відбулось методичне об’єднання вчителів образотворчого мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів Дрогобича та Стебника. Своїм досвідом з колегами поділилась вчитель образотворчого мистецтва Волотко Людмила Володимирівна.
Педагог ознайомила своїх колег з видами роботи зі створення оригінальних робіт в техніці квілінгу, об’ємної аплікації, об’ємної паперової пластики. Основною темою зустрічі стала презентація оригінальної техніки айріс фолдінг, яку використовує в роботі з учнями 7-х класів. Історія виникнення цієї техніки є складовою освітньої роботи та передумовою зацікавлення дітей до творчої роботи.
Не менш цікавим процес виготовлення новорічних листівок став і для самих педагогів. Доведений факт, що лише той педагог вміє зацікавити творчістю дітей, який сам оволодів техніками досконало.
На завершення роботи було створено спільну виставку оригінальних робіт. Спільна праця в колі однодумців створила позитивний настрій, додала позитивних емоцій, бажання використати цю техніку зі своїми учнями.
Разумна Л.М., методист ММК