Бренд – складова маркетингової стратегії розвитку туризму. Досвід Дрогобича запозичила Черкащина
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Днями презентували результати роботи.
Про це інформує пресслужба Черкаської ОДА.
Оновити «ім’я» Черкаської області допомагали Ігор Чава та Олег Білий. Ініціювали роботу з айдентики Черкащини в обласному Департаменті регіонального розвитку.
Так розроблено бренд, графічну символіку та слоган «Черкащина – місце сили».
Про те, як розробляли айдентику для Черкащини, розповідає керівник Туристично-інформаційного центру Дрогобича, фахівець Агенції туристичних ініціатив Ігор Чава:
Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області. Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але, якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
До візуалізації Черкащини долучився директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий, який розробив туристичний логотип Дрогобича.