Баланс традиційної освіти та інновацій: у ліцеї № 1 відбувся шостий освітній кластер
Освітяни Дрогобицької громади взяли участь у «Шостому освітньому кластері: у пошуках балансу традицій та інновацій». Захід відбувся 15 січня в ліцеї № 1 ім. Івана Франка та став майданчиком для обміну ідеями та досвідом між педагогами різних освітніх установ громади.
Захід пройшов за участі міського голови Дрогобича Тараса Кучми, начальника відділу освіти Петра Шев’яка, заступника начальника відділу освіти Галини Марчук, директора Центру професійного розвитку педагогічних працівників Наталії Свойкіної, директора Ліцею №1 Лесі Терлецької та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти громади.
Кластер розпочався зі слів міського голови Тараса Кучми та начальника відділу освіти Петра Шев’яка. Керівництво громади привітало педагогів та подякувало за важливу роботу, після чого – відвідали експертні сесії, де неформально поспілкувалися з присутніми.
Я дякую усім вам за щоденну жертовну працю. Адже кожен з вас вкладає зерна знань, зерна правильного виховання, поваги та любові до держави – в серця дітей. Ви допомагаєте виховувати нове покоління свідомої, розумної та патріотично налаштованої молоді. І в той же час ви не припиняєте працювати над собою, застосовуєте сучасні підходи в роботі, вчитесь самі та підвищуєте свій професійний рівень. Я дякую вам за це, бо завдяки кожному з вас ми підвищуємо освітні стандарти в нашій громаді”, – наголосив міський голова Тарас Кучма.
Цьогоріч освітній кластер зібрав більше двох сотень учасників та складався з двох панелей сесій і шести майстерок. Тематика заходу була різноманітною: від сучасних інструментів викладання предметів до проблем лідерства та використання в роботі документального кіно.
Кластер відбувся завдяки співпраці Центру професійного розвитку педагогічних працівників та педагогічного колективу ліцею № 1 ім. Івана Франка. Організатори переконані – захід стане гарною мотивацією для педагогів до роботи в другому семестрі та втілення зі своїми вихованцями нових важливих проєктів.