А як пройшов День святого Валентина у школі?
14 лютого учні 3-А класу гімназії №15 імені Степана Бандери, класний керівник Куріца Л.М., мандрували на казковому кораблі до островів Любові.
І перша зупинка – острів Історія свята.
Діти дізналися, як же виник День Святого Валентина.
Другий острівок, до якого школярі попливли – це острів Валентинок.
Але на цьому острові валентинки сховалися від третьокласників у свої будиночки.
Хочете щоб вони показалися?- ніжно запитала Любов Михайлівна.
Учитель провела гру «Мікрофон».
На питання «Які ви знаєте ознаки любові?», діти впевнено відповідали, а після кожної названої ознаки відкривається одна валентинка.
-Яка любов? – знову цікавиться педагог.
-Взаємна, добра, чиста, лагідна, щира, велика, міцна, тепла, ніжна, вічна, красива, щаслива.
Учитель запропонувала подивитися, які валентинки вони знайшли.
– Фабричні, надруковані машинами, і саморобні, зроблені руками.
-Які валентинки цінніші? Завжди цінніший подарунок, який зроблений руками, в нього вкладено серце і душу. Любов Михайлівна підсумувала, що валентинку можна намалювати, виконати аплікацію, прикрасити скрученими фігурками, можна скласти з паперу, можна вишити хрестиком або пошити як м’яку іграшку.
Попливли дівчата й хлопці далі – до острова « Малюнки».
На уроці школярі виготовляли валентинки «Крилате серце».
-А коли серце має крила?
– Коли воно любить,- радісно відповіли діти.
Якщо діти хочуть потрапити до майстерні Валентина і навчитися виготовляти красиві валентинки , то мали пройти одне маленьке випробування на острові Безпеки: повторити правила безпеки і культури праці.
Фізкультхвилинка прходила під музику.
Дружно разом піднялись,
Вліво, вправо подивились.
Потім хутко потягнулись,
Всім навколо посміхнулись.
Поплескали у долоні
І побігали, як поні.
Хай лунає всюди сміх,
Ми ж бо любимо усіх… (Рухами рук зображують дітлахи серце).
Усі діти пройшли випробування і Валентин запросив їх до своєї майстерні, вручив спеціальні головні убори своїх майстрів.
І ось уже третьокласники на острові «Майстерня Валентина»
Діти працюють під керівництвом учителя, звучить класична музика.
Учні представляють свої роботи , а хто виконав найохайніше роботу, той отримав звання Валентина і Валентинки.