Е-сервіс «Відкрите місто»: З початку року надійшло 363 повідомлення

17:39 9 Вересня 2020

У Дрогобичі ефективно функціонує е-сервіс «Відкрите місто». Завдяки цьому сервісу кожен громадянин має змогу оперативно повідомити про комунальну проблему в місті, не йдучи до міської ради. Для цього достатньо мати електронний гаджет та бути зареєстрованим у електронній програмі.

Як зазначають у відділі інформаційних технологій та аналізу ДМР, від початку року надійшло 363 повідомлення від громадян. 310 повідомлень, включаючи й минулорічні, розглянуто та вирішено. 203 повідомлення про проблеми перебувають в роботі комунальних служб міста.

Про нагальні проблеми та шлях їх вирішення радилися сьогодні, 9 вересня, під час наради керівників комунальних служб з міським головою Тарасом Кучмою.

Керівників Департаменту міського господарства, КП «Дрогобичводоканал», КП «Дрогобичтеплоенерго», КП «Управитель-ЖЕО», КП «Служба муніципального управління», закликали, щоб відповідальні особи оперативно реагували на повідомлення мешканців. При вирішенні проблеми, відповідний структурний підрозділ зобов’язаний надати коротку інформацію про шляхи її вирішення, щоб мешканці були проінформовані.

Керівники комунальних служб доповіли міському голові, що через карантин та відпустки відповідальних працівників за роботу е-сервісу «Відкрите місто», відбулися певні затримки з опрацюванням повідомлень, але ситуацію виправлять.

«Е-сервіс «Відкрите місто» – ефективний інструмент комунікації. Громада стала активною і звикла, що може оперативно повідомити про проблему і бачити шляхи її вирішення. Розумію, що проблеми накопичувалися роками. Не всі проблеми можна вирішити одразу, особливо в умовах сьогодення, коли обмежений фінансовий ресурс. Тому закликаю всіх вас реагувати на повідомлення та максимально вирішувати проблеми», – звернувся до присутніх Тарас Кучма.

Перейти до вмісту