Дія Центр: які адміністративні послуги доступні в час воєнного стану?

14:04 11 Травня 2022

У зв’язку з воєнним станом, низка державних реєстрів, з якими працюють центри надання адміністративних послуг, залишаються закритими. Однак реєстратори центру продовжують надавати мешканцям громади та внутрішньо переміщеним особам адміністративні послуги.

Поміж ними – прийом документів та виготовлення паспортів, видача довідок про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання. Однак безпосередня процедура прописки чи виписки в час війни заборонена.

Окрім цих послуг адміністратори Дія Центру працюють з внутрішньо переміщеними особами, через інтегрований сервіс «Соціальна громада». Реєструють переселенців, шляхом внесення даних у реєстр внутрішньо переміщених осіб та приймають заяви на отримання державної допомоги та інших соціальних виплат.

Станом на сьогоднішній день, Дія Центр працює над відновленням доступу реєстраторів до низки державних реєстрів, які були обмежені на час воєнного стану.

Адміністратори Центру працюють в порядку живої черги, у зв’язку з неможливістю забезпечення стабільної роботи сервісу та повітряними тривогами, електронну чергу було відключено.

Прийом проводиться за наступним графіком: понеділок-четвер – з 8:00 до 16:00, п’ятниця – з 8:00 до 15:00. Субота і неділя вихідні.

Нагадуємо, що державні реєстри юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців залишаються тимчасово недоступними в Дія Центрі.

Однак юридичні особи та фізичні особи-підприємці можуть скористатися порталом ДІЯ, на базі якого можна отримати послуги з реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю, зареєструвати, внести зміни чи закрити існуючого ФОП-а.

Перейти до вмісту