Ще ближче до пацієнтів. У Дрогобицькій міській поліклініці запрацював Кол-центр

16 Червня 19:20

Відтепер зателефонувати до міської поліклініки та отримати консультацію чи записатися на прийом до лікаря стало значно простіше. У КНП «Дрогобицька міська лікарня» запрацював Кол-центр.

Раніше громадяни телефонували у будь-яке з чотирьох відділень поліклініки. Тепер громадянам достатньо запам’ятати один з двох номерів: стаціонарний (0324)419255 або мобільний (067)2600103.

Зателефонувавши до кол-центру можна отримати інформацію про:
– графік роботи лікарів,
– графік роботи відділень та лікарів у вихідні та святкові дні,
– адреси поліклініки та відділень,
– перелік документів для отримання довідок (в т.ч. лікарського свідоцтва про смерть),
– інформацію про профілактичні огляди,
– інформацію щодо часу та номери кабінетів лабораторних обстежень у закладі,
– інформацію щодо наявності вакцини,
– графік роботи та номери кабінетів профілактичних щеплень для дорослих та дітей,
– інформацію для пацієнта про підготовку перед проходження УЗД-обстеження, процедури фіброгастроскопії,
– інформацію про онлайн-запис до вузького спеціаліста,
– графік роботи адміністрації поліклініки та відділу охорони здоров’я,
– інформацію про перелік медичних послуг за програмою медичних гарантій,
– інформацію про взаємозамінних лікарів,
– інформацію щодо платних послуг,
– інформацію про роботу пункту збору біологічного матеріалу на COVID-19,
– інформацію про роботу мобільної бригади для вакцинації від COVID-19,
– інформацію про реквізити поліклініки.

Важливо й те, що зателефонувавши у кол-центр можна здійснити запис до лікаря. Таким чином фахівці резервують запис на прийом за допомогою системи електронної черги.
Нагадуємо, що запис до лікаря можна здійснити самостійно за допомогою е-сервісу «Запис до лікаря» на Інтернет-порталі Дрогобицької міської ради у рубриці «Smart City».

Кол-центр працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 19:00, у суботу з 8:00 до 15:00. У неділю – вихідний.

У приміщенні облаштовано шість робочих місць. Ведеться запис кожного дзвінка. Послуги кол-центру охоплюють як первину, так і вторинну ланку системи охорони здоров’я. Облаштовано кол-центр у межах вимог, передбачених НСЗУ. На його облаштування потрачено тридцять тисяч гривень.

З понеділка кол-центр працював у тестовому режимі. У середу, 16 червня, Кол-центру офіційно відкрили за участі міського голови Тараса Кучми, заступника начальника відділу охорони здоров’я Святослава Кучерявого, головної лікарки Дрогобицької міської поліклініки Юлії Гончаренко, заступниці головної лікарки з медичної частини Лесі Остапенко, програмістки Юлії Білецької.

Чат-бот Гаряча лінія